Sevgilimle yıl dönümümüzü unuttum. Ne düşünüyorsunuz?

arkadaslar sevgilimle 4. ayımız ama yoğunluktan ve yorgunluktan unutmusum, 12 olmadan uyudum dolayısıyla kutlayamadım unuttum bana unutmasaydın uyumazdın demis, Siz ne düşünürdünüz?
Sevgilimle yıl dönümümüzü unuttum. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla