Flörtüm beni ekip utanmadan yazdı?

arkadaşlar benim 3 haftalık flörtüm var dün ona buluşalım dedim o da ben burada olmucamm babamla biyere gidicez dedi bende tamam dedim sonra kız arkadaşımla dışarı çıktım biraz yürüdük sahilde sonra ben flörtümü sahilde çimlerde otururken gördüm yanında 10 tane falan erkek vardı ve bana baya baktı ben onu gördüğüm gibi kafamı çevirdim neyse ondan sonra ben dedim arkadaşıma gel bi arkadaşın yanına gidelim tamam dedi gittik arkadaşım da sevgilisini çağırdı 3 erkek 2 kız olduk sonra biz sahilde bankta oturduk ve flörtüm bizim önümüzden geçti ben bu sefer tip tip baktım o da baktı ama bişey demedi sonra kafasını döndü sonra ben markete gideyim dedim erkek arkadaşla markete doğru yürürken baktım arkama bizim oturduğumuz yerden yine flörtüm geçiyordu ve göz göze geldik ben direk önüme döndüm neyse biz şu falan aldık marketten arkadaşla geri geldik oturma yerine ben kendimi tutamadım dedim nasıl yapar bunu hem beni ekiyor bide utanmadan yüzüme bakıyor neyse işte ben eve geldim bana 1 saat sonra yazdı ben onu 9 da gördüm 11 gibi yazdı bana dedi ki bugün gördüm seni erkeklerleydin kim onlar falan diye bana trip atmaya falan başladı biz tartıştık mesajlarda dedi ben seni ekmedim şarjım da 1 di zaten yanına arkadaşların var diye gelmedim dedi öyle bahaneler uydurdu bence sizce neden ektiği halde bana yazdı ben bunu bi arkadaşıma danıştım dedi ki erkekleri görünce kıskanmıştır demekki ben olmasam başka erkeklerle görüşür diye düşünmüştür falan diye ama bilmiyorum sizce neden böyle bişey yaptı
Flörtüm beni ekip utanmadan yazdı?
Cevapla