Her yakışıklı erkekten etkileniyorum, karşılık bulamayınca kötü hissediyorum. Ne yapacağım?

Kendimden tiksiniyorum. Yakışıklı erkek görünce hemen etkileniyorum. Beğeniyorum bakismaya çalışıyorum ama karşılık bulamayınca kötü hissediyorum. Sevgilim yok :(

Her yakışıklı erkekten etkileniyorum, karşılık bulamayınca kötü hissediyorum. Ne yapacağım?
Cevapla