Aşkı bulmak için her kıza yazdım. Herkese yazan biri olduğum için suçlu muyum?

Merhaba, ben iliṣki konusunda ciddi olmak istiyorum, mesaj atarken guzelce mesajlar atıyorum veya story'e cevaplıyorum.
Fakat cevap gelmeyince başka kiṣilere yazarken , biri mesaj atmıṣ kendisi bana iki hafta cevap vermeyen biri , şimdi benim her kıza yazdığımı ve screenlerim döndüğünü söyledi ve engelledim. Benim suçu ne ṣimdi?
Aşkı bulmak için her kıza yazdım. Herkese yazan biri olduğum için suçlu muyum?
Cevapla