Abim dindeki kuralları biliyorsun bu yüzden bir kızla sevgili olmamalısın niyetini direkt söyle diyor. Siz bu konuda ne dersiniz?

Abim bana dindeki kuralları biliyorsun bu yüzden bir kızla sevgili olmamalısın eğer bir kızı beğendiysen niyetini (yani ciddi düşündüğünü yani evlilik istediğini) direkt söyle diyor. Ben de iyi de kız direkt ciddi düşündüğümü söylersem kendini geri çekmez mi benden uzaklaşmaz mı dedim? Abim de bana öyle biriyse zaten sana ondan hayır gelmez dedi. Siz bu konuda bana ne önerirsiniz? Tereddütte kaldım niyetimi direkt söylemeli miyim yoksa önce sevgili mi olmalıyım?
Abim dindeki kuralları biliyorsun bu yüzden bir kızla sevgili olmamalısın niyetini direkt söyle diyor. Siz bu konuda ne dersiniz?
Cevapla