Önceden beğendiğim kişinin arkadaşını beğeniyorum. Yazsam yanlış anlaşılır mı?

Yüz yüze görüşme vs olmadı hikayesine yazmıştım sadece. Baktım soğuk biraz sonra takipten çıkmıştı ben de çıktım. Aradan bir sene falan geçti şimdi onun arkadaşı olduğunu farkettiğim birini bekleniyorum. Belli etsem yanlış anlaşılır mıyım?
Önceden beğendiğim kişinin arkadaşını beğeniyorum. Yazsam yanlış anlaşılır mı?
Cevapla