Soğuk erkek yakışıklı ise cool çirkin ise itici çok saçma değil mi?

Mesela düşünün yakışıklı bir erkek var herkesle mesafeli falan çok konuşmuyor etmiyor bir şekilde dikkat çekiyor beğeniliyor aşık olan oluyor ama çirkinse erkek tek şansı eğlenceli olup şakalar yaparak vesaire ön plana çıkabilir. O erkek soğuksa eziktir gorunmezdir her açıdan haksız mıyım bu konuda?

Soğuk erkek yakışıklı ise cool çirkin ise itici çok saçma değil mi?
Cevapla