Peki son bir soru daha. Fiziği iyi bir erkeğe baktığın zaman cinsel bir çekim mi uyanıyor yoksa sadece onu güzel bulduğun için sevgili olabilirdim bu erkekle diye düşünmeni mi sağlıyor? Mesela erkekler seksi bir kıza baktıklarında cinsel bir şeyler hissederler. Az da olsa sizde de böyle bir şey oluyor mu kaslı erkeklere karşı?
Yakışıklı ve zeki olması tercih sebebi fizik halledilir zaten 1seneye bakar
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Zeka baktıkları en son şey bence. Hatta hiç bakmıyorlar. Zekanın zerre etkisi olduğunu düşünmüyorum. Sınıfımızda 3.80 üstü ortalama yapan, bütün derslere katılan ve zeki olan bir erkek var mesela ama hiç sevgilisi olmadı. Böyle çok erkek biliyorum.
Aptal biriyle de zaman geçmez ya kaş göz bir yere kadar entelektüel birikimi olmayan kendini gelistirememis insanla nasıl bir iletişim kurmayi hayal ediyorlar sasiriyorum
Üniversite mezunu olup olmamasından bahsetmiyorum zeka diyorum zaten, kendini gelistirmis biri olmalı yoksa ülkedeki eğitim seviyesi belli,100 kelime ile hayatlarını idame ettiren insanlar var.
Alakası yok entelektüellikle zekanın. Zeka için entellektüellik, kaç kitap okuduğun vs bunlara bakılmıyor. Iq testlerine bakılıyor. Benim rahmetli dedem okul okumamıştı mesela ama çok zeki biriydi. Yani zeka ile eğitim farklı şeyler.
Zeka geliştirilebilir bir olgu olduğu için katılmıyorum. Genetik olarak çok zeki olan kişiler ile kendini eğitip yol alan kişiler arasında puan bazında elbet fark olur ancak zekayı doğru yönetebilmek önemlidir. Dedeniz çok zeki bir adamdı peki bu zekayı nerede kullandı ya da kullanmayı başarabildi mi? Üst zekadan bahsetmiyorum zaten burada üst zekaya gerek duyulacak bir konu hakkında konuşmuyoruz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Çok yakışıklı değilse ama güzel fiziği varsa yakışıklı ama fiziği olmayan birine göre daha çekicidir bence
Hiçbir şey anlamadım. Anlatım bozukluğu var cümlende. Rica etsem daha detaylı bilgi verir misin. Güzel yorumlamışsın ama ne dediğin çok belli olmuyor.
Yakışıklı kötü fizik erkek < normal güzel fizik erkek
Anladım teşekkürler
Peki son bir soru daha. Fiziği iyi bir erkeğe baktığın zaman cinsel bir çekim mi uyanıyor yoksa sadece onu güzel bulduğun için sevgili olabilirdim bu erkekle diye düşünmeni mi sağlıyor? Mesela erkekler seksi bir kıza baktıklarında cinsel bir şeyler hissederler. Az da olsa sizde de böyle bir şey oluyor mu kaslı erkeklere karşı?
Evet oluyor
Anladım peki çok teşekkürler değerli yorumların için 👍🏽
Rica ederim
Yakışıklı ve zeki olması tercih sebebi fizik halledilir zaten 1seneye bakar
Zeka baktıkları en son şey bence. Hatta hiç bakmıyorlar. Zekanın zerre etkisi olduğunu düşünmüyorum. Sınıfımızda 3.80 üstü ortalama yapan, bütün derslere katılan ve zeki olan bir erkek var mesela ama hiç sevgilisi olmadı. Böyle çok erkek biliyorum.
Aptal biriyle de zaman geçmez ya kaş göz bir yere kadar entelektüel birikimi olmayan kendini gelistirememis insanla nasıl bir iletişim kurmayi hayal ediyorlar sasiriyorum
Zeka başka eğitim başka. Şimdiye herkes üniversite mezunu zaten.
Üniversite mezunu olup olmamasından bahsetmiyorum zeka diyorum zaten, kendini gelistirmis biri olmalı yoksa ülkedeki eğitim seviyesi belli,100 kelime ile hayatlarını idame ettiren insanlar var.
Tamam işte zekaya bakmıyorlar diyorum. Entellektüel birikim zeka demek değildir
Zeka demektir bir kişinin entelektüel birikimi olması için okuyup, anlayıp, gezip, analiz edip hayatına entegre edecek bilinç düzeyinde olması lazım
Alakası yok entelektüellikle zekanın. Zeka için entellektüellik, kaç kitap okuduğun vs bunlara bakılmıyor. Iq testlerine bakılıyor. Benim rahmetli dedem okul okumamıştı mesela ama çok zeki biriydi. Yani zeka ile eğitim farklı şeyler.
Zeka geliştirilebilir bir olgu olduğu için katılmıyorum. Genetik olarak çok zeki olan kişiler ile kendini eğitip yol alan kişiler arasında puan bazında elbet fark olur ancak zekayı doğru yönetebilmek önemlidir. Dedeniz çok zeki bir adamdı peki bu zekayı nerede kullandı ya da kullanmayı başarabildi mi? Üst zekadan bahsetmiyorum zaten burada üst zekaya gerek duyulacak bir konu hakkında konuşmuyoruz.
Yüzü normal olsun ama fiziği iyi olsun kısa boy zayıf bişi istemem nvjfjx
Uzun boy zayıf olursa peki. 188 cm 60 kg mesela. Yüzü de orta.
Bir şey diyeceğim 1.88 boya 60 kilo aşırı zayıf değil mi sen öyle misin kilo almalısın 🙂
Kendim böyle değilim. Farklı rakamlar. Sadece ne düşündüğünü merak ediyorum.
185 cm 63 kilo olsa mesela ya da . İtici mi derdin yine?
Ya bilmiyorum benim tam olarak bir kriterim yok açıkçası. Böyle düşünerek şöyle iyi böyle iyi demiyorum
Söyle işte fikrini merak ettim
Gizleme kafandaki düşünceleri. Tam olarak ne hissetiğini çok merak ediyorum