
Sevgiliniz arabanızı sizden çok sevse onu kıskanır mısınız 🤔😄
#Aşkİlişkileri #Arabalar

Sevgiliniz arabanızı sizden çok sevse onu kıskanır mısınız 🤔😄
#Aşkİlişkileri #Arabalar
Ben, kiminle sevgiliyim diye düşünürüm. Görgüsüz diye düşünmeme sebep olur. En son kendine de diyebilirim ayrılmadan "Görmemişin bir arabası olmuş." diye. Hatta eklerim "Ben, ne arabalara bindim babamın kapısında." deyip kahkahayı basar tekmeyi de basarım devamında. 😂😂
Cevap
3Cevap
Arabamı mı? Ruh hastası hfhaj kıskanmam çıkışları gösteririm
Cansız bir varlığı seven birinden uzak durmayı daha çok seviyorum gadası
Kıskanmam
Kıskanmak değil de yani sinirlerimi bozar bana gerektiği kadar ilgiyi sevgiyi göstersin arabasını da sevsin
Malına nazar değdirir illaki 😂 kendi bilir bir şeyin üstüne be kadar düşersen seversen bozulur illaki
Bu tarz insanlar itici geliyor en bastan ilişkiye başlamam zaten.. Başlamamak için çok sebep var:)
Hayır kıskanmam Tekerlerini patlatır camını kırarım sjsjsjsj
Hayır kıskanmam çünkü bende arabamı çok seviyorum😄
sevgilimin güzel bir arabası olsun benden çok sevse de olur yani
Her erkek arabasını çok sever ama benden daha çok sevmesin.
Yol gösteririm 😂
Araba kıskanmak mı 🙄çocukcaa şeyler bence ya 🤦♀️
Tabiki kıskanırım yol veririm ikiside gider
Tekme atarim kalbine kendine gelir😂
Sevsin ya laf etmezdim
Tekerini patlatırım :D
Önceden olsa kıskanırdım 😄
Hiç kimseyi benden çok sevmesini istemem
Vallahi kıskanmam aşk yasayabilir
Saçma bence.
Sevemez nokta
Aslaa
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?