Güncellemeler
+1 yıl
Evet başka fikri olan yok mu?
Bi kiz var sadece ona bakiyor ama kız yuz vermiyor buna. Kiz başörtülü çarşaflı degil ama ona yakın giyiniyor. Cocuk ona bağlanmış mi sizce? Kac senedir bu olay boyle. Ben kiskancliktan öldüm gidip bir sey de diyemiyorum cocuga. Deli olcam. Napacam ben?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
demekki çocuk kıza aşık olmuş ve toy bir şey. aklı başında bir adam olsaydı böyle yapmazdı gözü etrafıda görürdü...
nasil yani akli başında adam herkese mi bakar sacma geldi biraz. Ne biliyim ben sadece bana baksin isterdim herkese degil.
bahsettiğin hikayedeki çocuk ma la benziyor biraz. sarmış bir karşılıksız aşka sığır gibi bön bön bakıyor reddedilsede köpek gibi bekliyor kapıda. böylesinden sanada pek bir hayır gelmez. öyle tipler erken boşalır seks yapmayı beceremez kadından anlamaz. sonra sende gelir burada uslu çocukla evlendim tatmin olamıyorum diyenler gibi ağlanırsın.
kızın ne hissettiğini bilmiyorum ama.
çapkın dediğin erkek seni mutlu eder ama bir şartla sana aşık olursa çok beğenir ve severse. o yüzden dengin olan böyle bir adam bul onunla evlen...
çapkın olmak iyi bir ozellik degil ama gozu disarda adami napcam
adam aşık değilse gözü dışarda olur bunu bir türlü öğrenemediniz ve bu yüzden ezik büzük çekingen tiplere adam diye gidip evleniyorsunuz ve ertesi haftada buraya damlıyorsunuz ekrken boşaldı kalkmadı sevişmeyi bilmiyor şöyle böyle binbir terane. Hergün böyle abuk sabuk 10 tane yazı okuyoruz...
aklınız cinsellikte baska bir sey bilmiyorsunuz.
Allahın cahili hemmcinslerin gelip burada yazıyor hergün ben yazmıyorum yukarda dediklerimi!
herkesin istediği sey ayni olmuyor tabi.
benim ilgilendiğim o kizdan başkasına bakmiyor deli olcam ya.
sal ağın bir işte ne diye kendini harap ediyorsunki delimisin sen? erkek mi bitti dünyada? git biraz dişi ol kendini göster sohbet etmeyi dene belki baktırırsın ne diyeyim sana...
o kizdan nasil soguturum onu. Kiz da düzgün bir kiz yani benim gibi serseri degil.
şu kızı oğlanı ve kendini bana şöyle adam akıllı bir tarif et sana birkaç tüyo vereyim ama oğlan eğer toy çekingen ve çok dindar ezik birşeyse ne yaparsan yap pek işlemez...
kız başörtülü çarşaflı degil ama carsafliya yakın örtülü yani yüzü ve elleri acik sadece.
cocuk da serseri degil beyefendi kibar bi cocuk oyle kafasi havada tiplerden degil başı yerde yürüyor. O kizdan başkasına baktığını da görmedim. Bi de kızı gorunce gülümsemesi yok mu deli olcam.
onları anladık brbirlerine uygun tipler. sen nasılsın peki? güzellik olarak ve tarz olarak? çocğun boy pos kızın ve senin nasıl? çok detay kaçıyorsa yaz bana sorun yoksa burdan yaz.
Simdi cocuk 180 nin uzerinde boyu, kiz omzuna anca gelir. Ben Kizdan daha uzunum 175 . Fizigim gayet düzgün. Güzelliğim de var. Ama bana bakmiyor ona bakiyor deli olcam.
bu tamamen inaçla ilgili bir durum. sen bunlarla nerde karşılaşıyorsun okulda mı işte mi berabersiniz? boyun iyi fiziğin gzelse o güzel fiziğini kullan ve kendini ona göster bahaneler bul ve konuşmya çalış. bir kadın bir erkeği nasıl istetir bence iyi bilirsin onu yap ve gözlemle...
inancla ilgili derken?
ayni mahallede oturuyoruz.
dişiliğimi kullanmak istemiyorum. O hale kendimi sokamam
ikiside dindar işte inançla ilgili dediğim bu. dişiliğini kullanamazsan çarşafa girecek halin yok heralde :D tek yolun o onuda yapamayacaksan bu sevdadan vazgeç hasedi bırak başka bir adam bul kendine...
kiskaniyorum tabi ki onu görünce seviniyor cocuk. Acı olan su ki o kızı gorunce herkes seviniyor. Bizim mahallede cok sevilen birisi. Herkes onun hakkında guzel seyler soyluyor. Benimle ilgili oyle biseler diyen yok.
hased yapma zararı sana dokunur. hem boyun uzun güzelmişsin ne derdin var elin garibiyle. sana adam mı kalmadı?
kimseye bakmiyor sadece ona bakiyor ona sinir oldum. Sanki dunyada tek o kiz var.
üzme tatlı canını ben bakarım sana :D
tesekkur ederim yorum yaptigin icin ama silecem soruyu 24 saat geçmesini bekliyorum.
Herkes ayni seyi söylüyor birak onu birak onu
haklı millet çünkü ikisinin yaşam tarzı uyuşuyor ALAN veren razı gibi sende yapman gerekeni yapmak istemiyorsun bu durumda geriye işine bakmak kalıyor. hemmadem güzelsin sanane onlardan bul başkasını
hırs yaptım sanırım.
evet ben de etrafima bakiym bari.
yapma hatun hırs falan tarifine göre sen zaten daha güzelsin garipler birbirine uyuyor boş ver mutlu olsunlar. sende daha gönlüne göre olacka birini bulur onunla mutlu olursun. zaten o tarz bir çocuk seni mutlu edemez sıkılırsın
ne alaka garip derken?
kendi halinde insanlar onlar senin gibi serseri değiller. serseriyim diye yukardan kendin yazmıştın
ikisi de efendi simdi haklarını yemiym
ben o kiz gibi degilim dogru
sen de kapan o zaman demek ki öylelerinden hoşlanıyor
sinir oldum kimseye bakmıyor başını kaldırıp ta ki o kız ortama girinceye kadar. Bi ona bakiyor deli olcam.
Ya boş ver erkek mi kalmadı o beğendiğin çocuktan birsürü vardır
sogutmaya çalışsam nasil yaparım bilmiyorum
Soğutmak istiyorsan kızla sevgili olmadan sogut öteki türlüsü kötülüğe giriyor
kızı görünce gülümsüyor deli olcam ya.
Ondan hoslaniyor demekki unut onu
hoşlantı kalıcı bise degil ki
ama bu cocuk kac senedir boyle
cocuk cok yakışıklı dikkatimi cekiyor naptigi
Takintili demekki o kiza
kardeşim baska kiz mi yok deli olcam bi de onu gorunce sevinmesi yok mu sinir oluyorum