Kesin Söyle olmustur böyle olmuştur demeyin olanı yazdım ilerisi hiç olmadı
Şimdi ben kirlendim mi evlenmemeli miyim artık kendimi kötü hissediyorum?
Kesin Söyle olmustur böyle olmuştur demeyin olanı yazdım ilerisi hiç olmadı
Şimdi ben kirlendim mi evlenmemeli miyim artık kendimi kötü hissediyorum?
Her insan hata yapar önemli olan o hatadan vaz geçip tövbe etmendir ben senin için dua edicem sende inşallah bi daha böyle işlere kalkışmazsın ki öyle umuyorum sana şöyle bir özet geçeyim senin için bu durumdan yanıyorsa az da olsa Allah korkusu var demektir o yüzden bu Allah korkusunu kaybetme ve Allah'ın emir ve yasaklarına uy eğer ki Allah yoluna dönersen hem bu hayatın hem de ahiret hayatın güzelleşir
Evet yaptığın çok günah bişey. Ama ümitsizliğe kaplımana gerek yok. Tövbe et ve bir daha yapma. Niye evlenmiyesin, ve herkesin karşısına kendisi gibi biri çıkıyor. Temiz erkekler temiz kadınlara temiz kadınlarda temiz erkeklere.
Farkındayım... Bklm
Tövbe et ve bundan sonra kendini korumaya bak. Allahın rızası olmayan şeyleri yapma. Geçmişede takılı kalma, Allah o kadar merahmetliki.
Cevap
12Cevap
Çok abartmayın be, bu kadar namuslu ayağına yatmayın. Madem bu kadar namusluydun niye aynı yatağa yatıyorsun
Salklik işte... Saftm.
Bilmiyorum fırsat çok oluyor zaten ama o salkligi bidha yapmam
Benim için çok abartllcak bişey..
Kirlenmekten kasıt nedir? Günah evet günah, tövbe eder hayatına bakarsın. Kirlenmek tabiri hoş bir tabir değil bence.
Abartmayın o halde boşananlar da evlenmesin bir daha hele de çocuk yaptılarsa
Evlenmemene sebep yok olabilir sonuçta ilerisi olmamış ucuz kurtarmışsın
Evet..🥺
Üzülme geleceğe bak
ne alaka millet yemedigi penis kalmıyor kendini temiz ilan ediyor sen de bi daha yapma
Tövbe ettim zaten.. yapmam da yinede kınadığım bişey di başıma geldi... :(
Çok ileri gitmedysen kabul eder eşin
Anlattgm. gbi oldu ama eşim önemli değil önemli olan benim ne hissettiğim.
Zihnen ne hissediyon
Kötü hissediyorum cnkü hayatımda yapacağım seylr değildi çok ters şeylerdi.
Bişi olmadı emin misin
Bende bu olmaması gereken biriyle oldu
Olmadı. Ama bir erkkle o şekilde nasıl yaptm bilmiyorum Allah beni kahretsin
Öyle düşünme beteri vardır, olması gerekiyordu oldu
Ben anlatıp fikir danıssam sana dersin ki oo bende ne var ki
Başkası bilmiyorm önemli olan şu an bnim kndim bilmiyorum ya
Yas bana istersen konusuruz detaylı durumu anlatırım sende fikir verirsin. Ama ilk diyeceğim kötü hissetme kendini
Safmısın sen
Safm.
Belli bu soruyu anca ana okulu öğrencisi sorar
Tm amca.
Eyvallah
abartma ya
Bilemem
güselmiş yaa
Kirlenmedin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?