Kızlar Bana Çekici Gelmiyor Ne Yapmam Lazım?

öncelikle merhaba. tipim iyi zaten babam modeldi, boyum 185 civarı, maddi durumumuz iyi, karakterim sessiz ve ilgi çekici yani bir kızın isteyebileceği çoğu özellik bende var ama kızlardan nedense bir türlü yeteri kadar hoşlanamıyorum, sevgili olmak manasız geliyor. Daha önceleri okulda hatta dışarıda hiç tanımadığım bir kızdan bile teklifler aldım ama hepsini de geri çevirdim. Düşününce heyecanlanacağım ve yanındayken sıkılmayacağım birini istiyorum ama gerçek hayattaki kızlar gerçekten bende hiç heyecan uyandıramıyor hatta çok basit ve sıkıcı geliyorlar. Erkekleri de kız peşinde görünce tiksinme ve nedense öfke hissediyorum bu yüzden arkadaşlıkta kurmuyorum pek fazla. Tahrik olma (diğer erkeklere göre az), erekte olma var ama ilişki kurmaya isteğim yok. Acaba aseksüellik olabilir mi?

Kızlar Bana Çekici Gelmiyor Ne Yapmam Lazım?
Cevapla