Sokakta öpüşenler aşkından mı böyle yapar yoksa gösteriş mi yaparlar?

Sokak ortasında, parkta veya bir cafede verilen minik bir öpücük sevgiden midir? Yoksa bu, "Bakın, sevgilim/eşim var" demenin başka bir gösteriş biçimi mi?

Sokakta öpüşenler aşkından mı böyle yapar yoksa gösteriş mi yaparlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sokakta öpüşenler aşkından mı böyle yapar yoksa gösteriş mi yaparlar?
Cevapla