Benim pek sevgilim olmadı ama bir kiz arkadaşım genelde boyle tiplerle çıkıyor. Kendisiyle 12 yillik arkadasim. Bugune kadar 3 sevgilisini gördüm. Ücu de sportif, kaslı, yakışıklı, bakimli tiplerdi. Tercihi hep bu yönde oluyor yani.
Bu tarz erkeklerin ne gibi artıları var? Iyi mi hissettiriyor, yani kadin yaninda daha sahiplenici mi hissediyor kendini, daha mi güçlü oluyorlar, hani bazi noktalarda yatakta falan daha mi iyiler, kendine dikkat ettigi için kadin tarafindan bunun hucreleri sagliklidir, bundan saglikli cocuk sahibi olabilirim dusuncesi mi oluyor?
Hani erkeklerde kadinlarda genis kalca daha dogurgan gibi algilaniyormus ya. Kadinda da kendine dikkat eden, duzenli beslenen, sporunu yapan, atletik bir erkek bunun spermleri sağlıklıdır dusuncesi mi oluşturuyor acaba kadinlarda?
Siz ne dersiniz? Kiz arkadasima da soracagim aslinda bunlari. Yani bel alti konular haricinde ama bir konuyu açabilirsem soracağım. Bu tarz erkeklerin artıları neler, tercih edilme sebepleri neler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer