Güncellemeler
+1 yıl
Neden bakan yok

Çevrende muhakkak birileri vardır. Onlarla sohbet ediyor musun? Şartlandırma kendini bir şekilde olur ama ortamlarda kendini göstermen lazım. Arkadaş çevren burada çok önemli. Çünkü onlar aynı anda senin reklamını da yaparlar.
Cevap
0Cevap
Körler çünkü sendeki ışığı farkedemiyorlar😄
Bende anlamadım 😃
rahatlık mı batıyor sana ne güzel kafa rahat işte
Değil hiç sevgilim olmadı
Şimdi 😂😂bir kız gelir bekle
Gelmşyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?