Kizlar niye yakışıklı bir erkek sizle ilgilenince kaçıyorsunuz bazılarınız?

Eski sevgilim demişti bana bakmazsın sandım çok yakisiklisin diye evet tamam öyleyim ama ben seni sevdim ve 1 sene de o kızla ilişkimiz oldu. Bu ilişki geceli 3 sene oluyor şimdi yaklastigim daha orta tipli kızlar daha sakin tatlı kızlar korkuyor kaçıyor mu anlamıyorum hemen geri çekiliyor. Vallahi bir ciddi ilişkim olsun seveceğim beni sevecek başka bir şey yok. Ama çok güzel kızlar da egolu geliyor orta tipli olanlar da benden kaçıyor. Bu arada bu dediğim genel görüşe gore orta tipliler. Bana çok çekici gelmeseler yürümem zaten. Güvenmiyorlar mı acaba eski kız arkadaşım eğlenceli biri olduğumu da söylemişti mesela o açıdan da sorun yok.

Kizlar niye yakışıklı bir erkek sizle ilgilenince kaçıyorsunuz bazılarınız?
Cevapla