Yıllar sonra tekrar karşına çıksa aynı duyguları hisseder misin?

Yıllar sonra tekrar karşına çıksa aynı duyguları hisseder misin?

o yıllara dönmeniz lazım...
20li yaşlarda sevdin diyelim 40ta gördün
aynı kişi değilsin ki
Severdim sanırım.
Cevap
5Cevap
İlk aşkım yok..
Yok ya hissedemem. Çocuktuk zaten o zaman, sonrasında da denk geldikçe görüştük hiçbir şey hissetmedim.
Hayır arada görüyorum. 0 his ile yoluma devam ediyorum.
Ozaman toyduk geride kaldı ozamanlar tanımam bile belki
Hissedebilirim, bilemiyorum.
Tabikiii
İlk aşkım yok ama
Sanmam
Öyle biri yok ki
Hayır
Evet hissederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar