Bana ilgi gösteren herkese bir duygu besliyorum kısa süreli bundan kurtulunur mu?

Bundan kurtulmanın yolu var mı belli bir yaştan sonra geçer diyorlar gerçekten geçer mi yoksa ömür boyu böyle biri mi olacağım benim Şu an sevgilim var onu hiç aldatmadim ama bana kim ilgi gösterirse iyi davranırsa hemen ilgi duyuyorum kısa süreli lütfen yargılamayın ama benim gibi çok kişi olduğuna eminim ve gerçekten bu bir anormallikse tedavi olmak istiyorum kimseye bağlanıp aşık olmadım hayatımda yoksa ben böyleyim kabullenmeli miyim kimseye aşık olmayıp benle ilgilenen herkese ilgi duyup hayal kuruyorum ama bir süre sonra unutuyorum var mı böyle olan

Bana ilgi gösteren herkese bir duygu besliyorum kısa süreli bundan kurtulunur mu?
Cevapla