AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sen nerelisin sen de dogu tarafındansan olur bence
Evet ben de doğulu yum Iğdır'lı yım. Ama son 7 yıldır İstanbul'dayım
Hangi üni o
Dicle üni. Diyarbakır a geldim okumak için
Ne güzel ne okuyorsun kız belki tanıdık adı ne 😂
Hayırdır ya sen de mi Dicle desin
Ben Diyarbakırda yaşıyorum
Eee üni de okumuyorsan tanıma ihtimalin çok düşük olmaz mı 😅
Bir de bilmiyorum ya ifşa olmaktan çekiniyorum
Şöyle düşün okumuyorum ama çevremdeki birçok kişi o unide okuyor olabilir mi kyk yurdu var dibimizde jsjjs
Anladım da ben sana söyledikten sonra ne olcak ki. Bana ayarlayacak değilsin ya 😂😅 Sadece dedikodu malzemesi oluruz
Sende haklısın en fazla dibimizdeki kız kykya gider dedikodunu yaparım 😂
E yani 😂😂😂
Bu arada bölüm neydi sizin jsjd
Ama var ya son sınıf olsaydım evlenme teklif edicektim kıza. Çok seviyorum ya. Bana benziyor karakteri
Sevgili olmadan ne evlenme teklifi 😂
İşte o derece yani. İlk önce kendisiyle ciddi düşündüğümü söylerim o şekilde sevgili oluruz
Yani kendisiyle sevgili olmamın sebebinin gönül eglendirmek olmadığını ve ciddi düşündüğümü söylerdim. Bunun bilincinde olarak sevgili olayım isterdim
Bölümlerinizi sorduk be😂
Bölümü söylersem ifşa oluruz ya 😂😂
Bu yüzden sağlık diyip genelleyecegim
Ee yuh birsürü öğrenci var abartma istersen
Bölümü neden öğrencen ki öğrenince nolcak
Ya ığdır li olduğumu söyledim ya bu yüzden. Diyarbakır da çok fazla ığdır li olmaz 😂😂
Korkma korkma gelmem ben evim uzak merkezdeki hastanenin ordaki kyk yakın bana sadece bölümü de öylesine sordum 😂
Peki şu sevgililik evlilik hakkında son söylediklerim hakkında ne dersin
Şimdi şöyle bir şey var hayatında biri var mı ya da onun kafasındaki profile uyuyor musun onları bilmiyoruz ki
Tamam da işte bu bahsettiklerini sevgili aşamasında öğreniriz
İşte aşamada değil gidip hayatımda biri olup olmadığını öğren gerisini gidip konuşacaksın
Ben aslında biraz da böyle insanları iyi gözlemleyip karakterleri hakkında iyi bir izlenim sonucu iyi bir analiz yapan biriyim. Buna dayanarak böyle konuştum. Ama tabi yanılma ihtimalim düşük olsa da o ihtimal de var
Evet ona göre hareket etmelisin
Hayatında biri olup olmadığını nasıl öğrenebilirim sence? Bizzat kendisine mi sorayım
Sormadan öğrenebilirsen daha iyi olur ama baktın olmuyor kibar bir dille sorabilirsin.
Sana bunun hakkında soru sormam lazım ya. Sormadan nasıl öğrenebilirim
Çevresini gözlemle ortak arkadaş falan yok mu
Ortak arkadaş vardır da arkadaşlara güven olmayabiliyor. Bir baktın sevgilisi olmamasına rağmen kıskanıp yalandan sevgilisi var diyebilir di mi
O zaman onun olduğu ortama gireceksin zaten anlarsın sevgilisi olup olmadığını
Zaten aynı sınıftayız. Kız sadece kızlarla konuşuyor. Hiçbir erkekle ilgisi yok sınıfta. Ben de bu yüzden ders bittikten sonra dışarı çıkarken onunla dışarda tanıştım. Yani sonuç olarak izlenimlerime göre sevgilisi yok gibi ama belli olmaz bazen telefona bakıp mesaj yazıyor gülümseyerek. Belki dışarda bir sevgilisi olabilir diye şüphe etmeye başlıyor um
Yani olabilir tanıştığın biri sonuçta baktın kestiremiyorsun sor ne olacak ki
Peki bunu da sorayım sana. Ona nasıl bir dille sorayım. Mesela örnek verebilir misin? Nasıl sorayım
Benim aklımda bir söyleyiş tarzı var ama önce sen söyle once senin fikrini alayım
Bence oyunlara gerek yok direkt hayatında biri var mı de
Ben de buna benzer bir şekilde lafı dolandırmadan söylemeyi düşünüyordum
En mantıklısı bu zaten kızın gönlü varsa zaten kabul eder
Ne dicektim biliyor musun aklımda su vardı
"Kahve içmeye gidelim mi ama tabi erkek arkadaşın yoksa"
Böyle söylemeyi düşünüyordum ama yapmacık olabilir emin olamadım sen ne dersin
Bence böyle deme ya direkt söyle zaten o da elektrik alırsa o zaman kahve dersin baktım kabul etti o zaman 1 2 gün konuş sonra kahve içmeye kampüsteki Starbucksa gidin 😂
Ya da direkt mi söylesem. "Ben senden hoşlanıyorum bu yüzden erkek arkadaşın var mı yok mu öğrenmek istiyorum"diye
Bence benim dediğim şekilde yap ama yine de sana kalmış
Son yazdığım gibi mi yapayim yani? Senin dediğin öyle miydi
Bence hayatında biri var mı diye direkt sor demiştim ben
Bu arada seni meşgul etmiyorumdur umarım. Eğer zamanın yoksa son bir soru daha sorup bitirelim sohbeti
Anladım öyle soracağım eğer sormaya karar verirsem.
Sor bakalım
Bu kızla tanıştıktan ne kadar süre sonra bunu sormalıyım sence. Tanıştıktan hemen birkaç gün sonra dediğin soruyu sorarak niyetimi belli etsem acele etmiş mi olurum? Sence tanışma üzerinden ne kadar zaman geçmeli?
Bana sorarsan kızı bir tanı belki sevmeyeceksin biraz zaman geçir baktın seviyorsun kafana göre o zaman söylersin
Yani tanıştıktan kısa bir süre sonra ona niyetimi hemen belli etsem kız güvensizlik hissedebilir. Bu ne acele diye düşünebilir mi
En az 1 ay konuş
Tamam da kızla takılmak için kıza dışarda bir seyler yapmayı etkinlik yapmayı teklif yapmam lazım. Ama kız çekingen biri sadece kız arkadaşlarıyla takılıyor erkeklerin kendisine yaklaşması zor oluyor bu sebeple
Teklif et o zaman
En az 1 ay mi tamamdır 🙂 öyle yaparım
Yani biraz tanı benve
Teklif ederken sevgilisi olup olmadığı umrumda olmasın mı 😅
Zaten sevgilisi falan varsa kabul etmez
Evet doğru söylüyorsun öyleyse ona yakın bir zamanda kahve içmeyi teklif edeyim
Kaçak çay da teklif edebilirsin😂
Yok yaw ben kaçak çay nerde satilir onu bile bilmem 😂😂
Ee yuh 😨
Ama sana bir şey soyliyim mi? Kız da bana biraz sıcak davrandı gibi geldi bana? Bu Diyarbakır insanı nın genel sıcaklığından dolayı mi yoksa kız da benden hoşlandığından dolayı mi bilmiyorum. Sen Diyarbakır lı olduğun için daha iyi bilirsin
Bir şey diyemem her insan bir değil
Öyleyse ben kendi açımdan yorumlayacak olursam olumlu bir sinyal aldım gibi olumlu bir enerji aldim gibi.
Umarım her şey güzel olur.
İşin tuhaf yanı eğer kızın sevgilisi yoksa ben şöyle düşünürüm. kız güzel olduğu için ona yaklaşan çok olmuştur nasıl oldu da sevgilisi olmadı diye düşünürum
Ve aklıma gelen cevap 😅 Çekingen olduğu için olabilir
Kime göre neye göre güzel bunlar göreceli şeyler
Yani ama genel olarak beğenilen insanlar vardır.
Neredeyse herkes tarafından beğenilen genel olarak beğenilen insanlar vardır
Bu arada güzel sohbetin için teşekkür ederim
Zamanın varsa az daha konuşuruz ama sana kalmış
Rica ederim
Aradan çok zaman geçmiş fakat merak ettim. Ne yaptın açıldın mı kıza? Ne durumdasınız?
valla olmaz knk bence
Neden peki knk?
Harbi olurlar