Merhaba, ilişkimiz imkansız bunun ikimizde farkındayız. O ilk defa böyle hissettiğini daha önce bu şekilde hiç kimseye karşı hissetmediğini ifade etti ama olmayacağımızı bildiğini ve bunun ağırlığını taşıdığını söyledi. Ona beni hatırlatan şarkı var mı dedim. O da şu dizeleri yazdı;
Kendimi arıyorken
Olmaktan korktuğum yerdeyim
Sendeyim
Al beni
Ne yaparsan yap
sizce ne demek istedi? Ne hissediyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Peki neden ilişki imkansız iki taraftan biri evli mi?
Ne yazık ki.. Biri boşandı diğeri boşanma aşamasında ama çekişmeli… yani 3-5 sene süründürmece olacak…
Hangi taraf hala evli
Kadın olan taraf
Aslında şarkının sözleri gayet açık yani
Peki sizce ne tam olarak? Böyle bir durumda olmak istemiyor ama kaçamıyor ne olursa olsun hayatına mı al diyor
Evet aynen öyle demiş
durumun imkansızlığındayım ama senden de kopamıyorum sen ne istersen ben ona uyarım tarz bir şey aslında
aga böyle oluyo ama sonrasında o şarkıyı başka kızlara armağan eder bak gör
Vallahi bilemiyorum ikimizde olgun insanlarız ama yapar mı yapar..
erkeklere güvenme
ADAMLARA GÜVEEEN
Peki sence bu şarkıda ne demek istemiş olabilir?
ya bi şey ima etmesine gerek yok sen geliyorsun işte yani şarkı dinlerken seni düşünerek dinliyor
senin eski sevgilini öğrenmiş 😒😒😒
Kimseyi öğrenmedi sadece imkansız bir ilişki..
yanıyorsun fuat abi:D
Yanmış