Beni düşününce aklına gelen şarkı var mı dedim, Feridun Düzağaç alev alev dedi. Sizce ne hissediyor?

Merhaba, ilişkimiz imkansız bunun ikimizde farkındayız. O ilk defa böyle hissettiğini daha önce bu şekilde hiç kimseye karşı hissetmediğini ifade etti ama olmayacağımızı bildiğini ve bunun ağırlığını taşıdığını söyledi. Ona beni hatırlatan şarkı var mı dedim. O da şu dizeleri yazdı;

Kendimi arıyorken
Olmaktan korktuğum yerdeyim
Sendeyim
Al beni
Ne yaparsan yap

sizce ne demek istedi? Ne hissediyor?

Beni düşününce aklına gelen şarkı var mı dedim, Feridun Düzağaç alev alev dedi. Sizce ne hissediyor?
Cevapla