Toksik eximle tekrar barıştık, hem aldatıp hem çok sevmek mümkün mü?

arkadaşlar muhtemelen duyacağınız en toksik ilişkilerden biri benim ilişkim olacak. 4 senedir beraberiz ilk iki senemiz çok güzel sorunsuz sıkıntısız geçiyordu sonra bu beni aldattı bi süre ben bunu affetmedim ama ilk ciddi uzun ilişkimdi ve bu yüzdende bırakamdım onu hepsinden öncede bende onu aldatmıştım ama onun haberi yoktu… bu yüzdende affetmem gerekiyormuş gibi hissettim. bi sene daha ilişkimiz yine gayet güzel ilerliyordu bu arada birbirimizi deli gibi seviyoruz çok tutkuluyuz ailelerimizin haberi var falan filan ikimizinkide anlık gaflete düşüp yapılan hatalardı. hayatımıza aldığımız yanlış insanlara karşı duygusal anlamda hiçbi şey hissetmiyorduk yani. neyse sonra bi gün biz baya büyğk bi kavga ettik ayrıldık 8 ay boyunca o başkalarıyla takıldı ben başkalarıyla takıldım o sğrexe ayrıyız ama hala konuşmayı kesemiyoruz çok saçma bi bağ vardı işte aramızda. 8 ay sonunda da barışmaya karar verdik ama kimsenin haberi yoktu bi biz biliyorduk her şey daha yeni diye bu beni tekrar aldattı pislik herif sinirlendim yine sonra bende aldattım birbirimizi aldatıp durusk ahhahahdj ama birbirimizde çok seviyoruz böyle bi şey olabilir mi ya bu nedir böyle ne saygı ne güven var ama çok seviyoruz birbirimizi psikologa gitsek düzelir miyiz

Güncellemeler
+1 yıl
psikolog musun gerçekten
Toksik eximle tekrar barıştık, hem aldatıp hem çok sevmek mümkün mü?
Cevapla