
Kalbinizin girişinde bir yazı yazıyor olsaydı ne olurdu sizce?

Kalbinizin girişinde bir yazı yazıyor olsaydı ne olurdu sizce?
Bu sözler
"Akıl hastalığının en kötü yanı, insanların sanki yokmuş gibi davranmasını beklemesidir." - Batman (1989)
"Hayat, sadece bir kumarhane ve biz hepimiz oyunun içindeyiz. Bazılarımız zar atıyor, bazıları ise zar atanları izliyor." - The Dark Knight
"Ben kötü biri değilim, sen iyi biri olmamı hak etmemişsindir." - The Dark Knight
"Yok etmek, yaratmaktan daima daha kolaydı." - The Dark Knight
"Seni öldürmeyen şeyin, seni tuhaflaştırdığına inanıyorum." - The Dark Knight
"Rica etsen gerçek Batman ortaya çıkar mı?" - The Dark Knight
"Biliyor musun, bana babamı hatırlattın. Babamdan nefret ederdim." - The Dark Knight
"Ben bir canavar değilim. Sadece herkesten öndeyim." - The Dark Knight
"Gülüşümü affedin: Bir hastalığım var." - Joker (2019)
"Kendimi bir taşra komedyeniyim sanıyordum, ama aslında bir psikopatmışım." - Joker (2019)
"Ben bir kahraman değilim. Ben sadece bir adamım." - Joker (2019)
"Bu şehirde kimseyi kurtaramam. Ama buradan bir mesaj gönderebilirim." - Joker (2019)
Cevap
5Cevap
Yavaş her kalbe benzetip testürsüs geçme Girmeden önce iyi düşün bu kalbi taşıya bilecekmisin bide adam gibi sevecekmisin
Labirent gibidir, beni takip ettiğin zaman mutlu bir çıkışa doğru gidebilirsin
Kötü insanlar içeri girmesin
Aynen en güzel söz bu bence. Eğer üzecekse beni mutlu edemeyecekse hiç gelmesin daha iyi derim ben. Otursun oturduğu yerde.
Doğrular içeri gire yalanlar giremez girsede barımaz
Kitap okumayan, şiir sevmeyen giremez
Gel mangal var dşşdşfgğf
Girişler kapalıdır.
Aynen bizi üzen ve bize değer vermeyen insanlar için çok güzel ve kısa bir söz. Giriş yeri kapalı giremezsiniz.
kilidi yok ugrasma
Herkes göremez.
Kapalı sjsjz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?