Kocam herseylerine Tamam diyen biri annesi Ve babasina orasi oké Fakat ben kocam gibi olmadigim icin benimle ugrasiyorlar laf sokuyorlar kocama bizi istemiyor diyorlar? Bizi ayirmak mi istiyorlar? Yuvamdan ne istiyorlar?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yahu iş yaşamında %100 dürüst olunmaz diye temel bir kural vardır. Sende %100 dürüst olma ve ne dersler evet de, sonra ne yapmak istiyorsan onu yap.
Abi mesela Benim siyasi gorusum ayri oldugu icin kayinpeder ter rorist dedi milletin icinde biliyor Benim o partiye oy verdigini Ve bilerek aldilar simdi Bunu bilerek o kelimeyi kullaniyor beni cildirtmak icin. Ne geciyor ellerine? Boyle yaparak?
O zaman iş değişir. O artık bir köpekle aynı seviyede ve o seviyeyi hissetmesi için ne yapman gerekiyorsa onu yapmalı.
Evet Aynen oyle yapti. Birsey dememek icin balkona ciktim milletin icinde dedi bide…. Geri dondugumde hala konusuyordu bende sesimi yukselterek lafini kestim baska konu actim.
Pislik her yerde pisliktir. Ben normalde yapıcı bir insanım ama bu tip insanlara asla taviz vermem. Kim olursa olsun ziktir ediyorum.
Evet bende Oyle yapiyorum. Boyle yaplarin sebebi ne anlamiyorum. Kocama beni sikayet etmeler baskalarin yaninda beni kucuk dusurmeler. Niyetleri bizi ayirmak Ve ogullarini tepe tepe kullanmak sanirim. Yoksa evli ciftlerden ne ister ki insan?
Al sana gerçek vatan hainleri profili.
merak etme ayirmazlar ama neden dik başlı olduğunu sirgularlar
Abi kaynanam kocama agliyor beni istemiyor diyor beni Diger gelinleriyle kiyasliyor. Laf sokuyor hem kaynana hem kaynata. Surekli Ayni. Beni istemiyorlar iste
sen onlara nasıl davranıyorsun beraber mi yasiyorsunuz
Hayir abi beraber yasamiyoruz. Kaynanama hergun arama gelme yanlis anlama uzulmeni istemem benimde kendi yapacaklarim var dedigim icin boyle yapiyorlar. Kocama bizi istemiyor diyor milletin icindede Ayni. Ayirmak iste niyetleri kocami kullaniyorlar beni kullanamadiklari icin
Buradaki en büyük sorun eşiniz. Eşiniz o dengeyi kuramamis ve bir duruş koymamış. Eşinizden dolayı bunları yasiyorsun
Evet biliyorum. Kocama dedim ama acik acik seninkiler kendilerine m a l ariyor Oda sensin istedigi gibi yonetiyorlar seni benide yonetemedikleri icin beni cebhe aliyorlar dedim
Kocan ne diyor peki.
Ne suredir evlisiniz
Dun dedim birsey demedi sustu gercek Bu cunki yeniyiz 1,5 yil oldu evleneli. Kocami istedikleri gibi kullaniyotlar bende dinlemeigim icin ikiside benimle ugrasiyor kocama beni sikayet ediyorlar milletin icinde bizi istemiyor diyor
Sen kaynana kauinpederle beraber mi oturuyorsun
Ve meslekler nedir.. Ya da profili açsam sen yazarmisin
Hayir abi ayri yasiyoruz ama yine boyle. Hemsireyim ben. Kocam her dediklerini yapior bende oyle olmadigim icin benimle ugrasiyorlar abi. Yoksa evli ciftlerden ne ister ki insan? Mesela hakkimda kocama bizi istemiyor diyor. Baskalarin yanindada aynisini yapiorlar. Amaclari ne? Beni cildirtmak onu anladim. Ama Neden?
Söyle ki bazı kişiler hükmetmek ister. Yani ben söz sahibi olmalıyım, biz ne dersek o olmali, ve her ne kadar ayrı evinde olsa müdahale etmek isterler çünkü senin ayri aile olduğunu kabul etmezler. Birde bu genelde ana kuzusu erkeklerde olur. Esin duracağı yeri bilmiyor maalesef.
Konuşmak istersen profili acicam
Ac abi ac yazim
Açtım.
Yazdim
uu öyle kaynana ve k. peder düşman bşına.. uzaklaşmazsanız onlardan , başarırlar ayırmayı.
Evet. Kocama dedim dun sizinkiler kendine m a l ariyor Oda sensin dedim seni istedigi gibi yonetiyorlar beni yonetemedikleri icin laf sokuyorlar istemiyor deyip bizi ayirmaya calisiyor dedim. Acik acik dedim. Ben biliyorum cunki goruyorum o bir evlat gormuyor. Kocami kendileri kullanabilmek icin beni cebhe aliyorlar
zor işin. zor.
Evet biliyorum. Kocama dedim birsey demedi sustu. Cunki gercek Bu. Beni kullanamadiklari icin onlari dinlemedigim icin benimle ugrasiyorlar
ödün verme kendinden.. mümkün olduğuncada evin barkın uzak olsun
nerden buldun anne baba kuzusunu
Hayir asla ödün vermem. Benim anlamadigim bir Insan evladina Bunu yapar mi. Kendi cikarlari icin
yapar.. sen bi hiçsin onlar için üstelik
çocuğun var mı.. toksa ne zaman yapacağınada onalr karar verir.. varsada hiç iyi bakamazsın onların gözünde
kocan maaş hesabını onlara verir.. ev yönetme işini
Evet zaten oyle hissetiriyorlar eltilerimede aynisini yapiyorlar gelinler bir hicmis gibi. Onlarda yine baskalarin yaninda laf atmiyorkar bana yapiyorlar ama. Evet kocam yapiyor dediginiz gibi. Evet kaynanam 1 yil sonra yapin bebis dedi bende dinlemedim Iste BU tür seyler dinlemedigim icin isteklerini yerine getirmedigim icin beni kotuluyorlar.
harcamanızı kuruşuna bilir, bilmek ister..
fena yaaa
aman.. ödün verme.. kocana resti çek.. kocana, anne ve babasından fazla alfa kadın ol.😉
Rest cektim bile abi. Bu saatten sonra bana erkeklik yapacaksin yoksa Sen yoluna ben yoluna dedim. Evet boyleler iste abi ellerine ne geciyor Benim s a l a K kocamda inanmiyor iste. Zarar vermek degil niyetleri belkide Bilmiyorum ama boyle yaparak Bizim aramizi bozuyorlar Ve Bunu bilerek yapiyorlar farkindayim.
Yani ne geciyor elinize? Hadi ogrendiniz diyelim maasi? Hadi kocam sizi dinliyor beni degil? Ne gecti elinize? Cok mu mutlu oluyorsunuz?
Amac ne gaye ne?
yönetmek.. o ego
araba alıcm de, markayı fiyatı onlar seçer😀😀😀😀
elektrik faturana bakar, amma çok , naaptınız der
alfa kadın ol.. yatak aktivitesini bile sen isteyince yap, o diill..
Ama iste Neden yonetmek istegi var? Kendi hayatina Neden bakmiyorlar? Neden Bu ego? Onu anlamiyorum bir insan Neden yonetmek ister
ego işte. tüm kontrolü elde tutmak.🤷♂️harbi şin zor.. terslensen haklıyken haksız duruma düşme gibi bir olumsuzlukta var
Mesela abi kaynanam kocami arar hep ben beni arada ara dedigim icin hic aramiyor artik beni. Yapabilir sorun degil. Ama ben aradigimda goruntulu diyelim kocam annesinde olursa izin almadan telefonu alir kizimi sevmeye baslar. Birsuru sey… kiskaniyor oglunun ailesi oldugunu gormekte istemiyor
zor hayatın.. gerçekten.
Evet. Neyapacam Bilmiyorum. Careyi tasinmakta goruyorum Oda ise yararsa evimiz kira kontrakt bitmesine 3 yil var. Kocam gidelim tamam dedi. Ama Bu 3 yil icerisinde ne olur Bilmiyorum
Ogullarini Neden evlendirdiler yanlarinda tutsalardi abi kocam evin kucugu boyle yapacaklarsa Niye evlendirdiler yuvasi ailesi olmasin ozmn
aaaaaaa...🙀🙀. uzaklaşınnnnn.. başta söyledim onu.. yakınsanız, uzaklaşın. rahata erersin..
3 yıllll. uzun.. sana 10 yıl gibi gelir , yaşlanırsın😀dayanırsan tabii
Iste Nasil yapcam Bilmiyorum. Mesela abi kayinpeder milletin icinde baska bir siyasi parti icin ter rorist dedi Benim o partiye oy verdigimiz biliyor ailemde. Bunu bilerek aldilar beni simdi basima kalkiyor. Bu tür insanlar beni cildirtmak niyeti
saygısızlar sana karşı.. oğullarını ipotek altına aldığını düşünüyolsr öğnkü. paylaşmak ağır geliyor onlara kabullenemiyolar.. ortak sanıyolar seni, karısı değilde
Evet. Napacam ben Bilmiyorum her geldiklerinde Ayni. Sabir tasi olsa catlar. Kendimi gercekten tutuyorum s git dememe az kaldi.
Niyeti o. Oyle konusmami istiyor. Kocamdan ayilmam icin. Niye evlendirdiler ozaman
vallahi artık çok mu geç yoksa hala zamanın var mı bilmiyorum ama bir çözüm bulman lazım yoksa hayatın geri kalanı senin için kabus olarak devam eder
genç kadınsın sonuçta🤷♂️ en mutlu olman gereken zamanları dert edinerek geçirmek haksızlık
Evet abi bakacam Nasil olacak. burada sonum yok zaten. Evli ciftlerden ne ister ki insan? Amaclari bizi ayirmak Ve ogullarini tepe tepe kullanmak yoksa benimle ne dertleri olabilir ki
dert sensin zaten 🤷♂️
Demi. Ogullarini geri istiyorlar. Benim aradan cekilmemi istiyorlar.
Acik acik soylermisin abi gercekten duymak okumak istiyorum
çocuklarını seninle paylaşmak zorlarına gidiyor, ellerinde olsa seni 1 kaşık suda boğacaklar. iyi oku ozaman.
:) vay be..
yazdıklarımın özeti😀
az bile bu özet
Halime uzuldum acikcasi. Oglunu kocasi olarak goren bir anne. Annesine bagimli kalan bir Cocuk
öyle.. o yüzden kendinide fazla üzüp, kızıp yıpratma.. genç kadınsın🤷♂️hal çaresi neyse gereğini yap. akıllı kadınsın belliki, bir yol , bir eylem planı belirle.
Eşin onlarla konuşmalı
Esimi ciddi almiyorlar ya da Esim konusmuyor yapamiyor yaslilar diye
Ilgınc ya