- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılAvukat ve güvenlik görevlisi ilişkisi olabilir. İki meslek arasında herhangi bir zıtlaşma veya uçurum yoktur. Her iki meslek de topluma fayda sağlayan önemli mesleklerdir. Avukatlar, hukuki konularda danışmanlık ve temsil hizmeti sağlarken, güvenlik görevlileri, insanların ve varlıkların güvenliğini sağlar. Tabii ki, her ilişkide olduğu gibi, avukat ve güvenlik görevlisi ilişkisinde de bazı zorluklar olabilir. Örneğin, avukatlar genellikle daha yüksek bir eğitim seviyesine ve gelire sahiptir. Bu da, güvenlik görevlilerinin kendilerini yetersiz hissetmesine neden olabilir. Ayrıca, avukatlar genellikle daha yoğun bir iş temposuna sahiptir. Bu da, ilişkilerine zaman ayırmakta zorlanmasına neden olabilir. Ancak, bu zorlukların üstesinden gelmek mümkündür. İki taraf da birbirini anlamaya ve desteklemeye istekliyse, sağlıklı ve mutlu bir ilişki kurabilir. İşte avukat ve güvenlik görevlisi ilişkisinde karşılaşılabilecek bazı zorluklar ve bunlarla nasıl başa çıkılabilir: Eğitim ve gelir farkı: Bu farkın üstesinden gelmek için, her iki taraf da birbirinin değerlerini ve katkılarını takdir etmelidir. İş yoğunluğu: Bu sorunu çözmek için, çiftler birlikte zaman geçirmek için zaman ayırmak için çaba göstermelidir. Sonuç olarak, avukat ve güvenlik görevlisi ilişkisi, her iki taraf da çaba sarf ederse, başarılı olabilir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Tersi olsaydı yani erkek avukat, kadın güvenlik görevlisi sorun yok derdim. Ama şimdi kadın avukat haliyle güçlü bir karakter. Erkek güvenlik görevlisi. (Kamuda mı özelde mi onu bile bilmiyorum güvenliğin; ayrıca avukat ama nasıl bir avukat işindeki başarısı ne , ne kadar kazanıyor bilmiyorum)
Ev içi rol dağılımını etkiler bu durum. O aslan parçası güvenlik var ya evde hanımcı olur bir süre sonra. Ben hanımcılığa aykırı düşünen birisi olarak şunları söyleyebilirim. Aslan parçası güvenlikçi kediye döner evde. Bunu kadının baskın karakteri de etkiler. Kadın erkeğe, erkek kadına dönüşür yani. Bu da o evliliğin temelden sarsılmasına kadar götürür.00 Yorumla
+1 yılAşk bu otada bokada konar bak ben eşimden ayriyim koptuk ama saygım var çok ağladım aylardan beri evden çıkamam ara sıra ihtiyaç olunca bugün karsima bu kız çıktı Adliyede cakisyor Ne oldu... aramizda kalsın. Ama ben isim gucum yok cocuguma da var ama o tahsilli bana aşık ama. ben eşime hala saygı duyuyorum olmicani bildim halde geçen ağladı telefonu filatti parçalandı çok sasrdm bise dedmneyse demek istegm tabi bende kendimi topladım eskiye göre ben övünmek istmem sevmemde Yakisiliym desem yaaa neysee eyavalh kendine güzel herkes diyim
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Çok değil
İnsan olmak önemli, yarın bir gün demesin sen 50 kazanıyorsun ben 15 bu yüzden sorun çıkmasında. ya da benzeri konulardan.
Dikkatli olmak iyi seçmek gerek
Birde eski bir haber vardı sen soruyu sorunca aklıma. geldi aradım taradim buldum.
https://www.hurriyet.com.tr/gundem/avukatin-kurtarin-cigligi-19577439
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖgretmenim ve bir doktorla olacaktı dedim aramizda mesleki olarak ucurum var olmaz. Yani ben kadin olarak kendime ust duzey birini kabul edemedim bazi sebeplerden de dolayi. Yani kadinin ust durumda olmasi daha sıkıntı bence. Yani ayni yerde calistigim bir kadin hocanin eşi asgari ucretli calisiyor. Kadin ucretsiz izine bile ayrilamadi zor bir dogum gecirdigi halde. Para gerek diye dinlenemedi, bebeginin yaninda olamadı. Yani biraz bunlari da dusunmek lazim bence. Erkek kadinin tokezledigi yerde devreye girebilmeli.
Bir tane daha kadin hocaminda eşi memur keske ogretmen olsaydı demisti sohbet sirasinda. Yani davul bile dengi dengine ve gordugum kadariyla ayni meslekten olanlar daha iyi ilerletiyor bu isleri.
Hem maaslar hemen hemen ayni oluyor. Hem meslekte yasadiginiz seyleri karsi taraf rahat anliyor ve tolere edebiliyor. Hemde daha rahat oluyor bence. Bircok şeyde paylasabiliyorsunuz mesleginizle ilgili. Ben ciftler arasinda bircok konuda ucurum olmamasi dusuncesindeyim meslekte bunlardan biri. Ama yine tabii ki siz bilirsiniz. Sonradan pisman olmayin, gec oluyor çünkü.
10 YorumlaOlmaz diyenleri anlamıyorum meslekleriniz değil siz evleniyorsunuz aksine bence aynı meslek olduğunda sıkıcı olur farklı olduğunda en azından birbirinize bir şeyler katabilirsiniz ayrıca güvenlik de güzel meslek uçurum falan olmaz yani sevdikten sonra
60 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 990 cevap paylaştı.
+1 yılNiye olamsın, erkek avukat olsaydı ve kadın güvenlik görevlisi olsaydı kendini ona layık görürdü ama tam tersi olunca hemen bir layık görmemeler, küçük görmeler, uçurumlar falan filan. Bomboş psikolojiye giriliyor
71 Yorumla- +1 yıl
Tr kızlarının çoğu böyle yemin ederim
+1 yılŞimdi hiç kimse işini yadirgamak olmaz.. dürüstmü vefalı birimi insanmı ona bakın evine ekmek getiren biri mi ayrıca bir gün dersen senin aylık aldığın para benim iki davam kelimesi geçse özel güvenlik yıkılır adamı hayattan soğutursun her şey sende bitiyor
Kaç yıllık avukatsin
10 Yorumla
+1 yılKast sistemine ait bilinç yapın varsa asla olmaz derim ama kast sistemi dışında bilinç yapısına sahipsen neden olmasın ve tabi ki karşı tarafında böyle olması lazım ileri zamanlarda karım benden fazla kazanıyo diye eziklik psikolojisine kapılıp ikinizide yormasın ve bende özel güvenlik görevlisiyim
10 Yorumla
+1 yılŞu saçma şeyleri bırakın. Bu saçmalık sadece Türkiye'de var. Birbirini seven insanlar olduktan sonra hangi işi yaptığının ne önemi var ki
Bir ara kız arkadaşım olmuştu kendisi İran vatandaşıydí ve doktordu.10 YorumlaEvet var arada uçurum ama hic birsey engel olamaz gercek aska yaş meslek para kariyer hepsi 2. Planda kalir dunyada sadece o varmis gibi hissettirir ask bir sure sonra hisler azalınca gercek gun yüzüne çıkar iste o asama gerceklik asamasir decam eder sevgiye dönüşür ya da hic olur gider asiki seviyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 915 cevap paylaştı. İnsanlar mesleklerine göre sevmeyi ne zaman bırakacaksınız ya da elalem ne der düşüncesini ne zaman kafanızdan atacaksınız
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ne alakası var? Meslek guruplarına göre mi karar veriliyor. İlişki de olur AŞK da olur. Ne yani taksici ile Savcı ilişki yaşayamaz mı?
Te allam yaa00 Yorumla
+1 yılokumuş ile okumamış derlerdi eskiden şimdi soru tipleri bile değişmiş. burç uyumu sorar gibi soruyorlar artık
00 Yorumla
+1 yılOlmayacak bir şey değil ama avukat kafası kaldıramaz böyle statü konularını, içine dert mert olur sonra 😂😂
00 Yorumla
+1 yıldunyada olur da turkiyede zor. herkes karisaca herkes akil verecek herkes laf soyleme curretini kendinde gorecek.
00 YorumlaSeverlerse birbirlerini gerisi önemli değil
10 Yorumla
+1 yılErkek avukat olsa kadının ne iş yaptığı ile ilgilenmezdi ama kadınlar bencil maalesef
123 Yorumla- +1 yıl
Öyle birsey yok. Herkes kendi eğitim ve kültür seviyesinde biriyle olabilir ancak. Davul bile dengi dengine. Avukatlarla çalıştım. Her biri katı egoist. Filmlerde bile mümkün değil. Levent Kırca nn ne olacak şimdi filminde Levent kırca avukat. Annesi ona mahalleden kizi düşünüyor. Kiz ilkokul mezunu. Levent kırca dünya ahiret bacım olsun ömür boyu bir ilkokul mezunuyla ne konuşurum ben diyor.
- +1 yıl
@bitirim_05 boş yapma erkekler takılmıyor bu menfaat çıkar olayına ama takılmalıdır bence çünkü kadınlar gerçekten çok hesapçı ve çıkarcı
- +1 yıl
Benden iyi mi bileceksin sen avukatı hakimi ya ben çalıştım onlarla sen kimsin ne kadar tanıyorsun avukatları? Okumuş kültürlü adam gelecek elin mahallesine mi bakscak? Belediye başkanı nn kizinu istiyordu. Senin okumamış cahil Fatma ni kim ne yapsın?
- +1 yıl
Cahil ya
- +1 yıl
Nokta Atışı Eyvallah
- +1 yıl
@AlperZenbilci Şimdi asıl nokta atışını ben yapayım.. Arkadaş diyor ya ben onlarla çalıştım falan diye, hayırdır hepsinin ilişki tercihini nasıl öğrendin arkadaşım? Hepsine tek tek yazdın mı? Alper haklı. Erkekler sadece güzelliğe bakar, avukat bile olsa. Çok ama. cok iyi bir avukat olur, cahille evlenmeyi kendine yakıştıramaz onu bilemem.. Ama adam hukuk okudu diye de hayatı yalayıp yuttu anlamına gelmiyor bu? Belki ilkokul mezunu ondan daha kültürlü? Kendini geliştirmiş olamaz mı? Ayrıca eğitim görmüş her insan davul misali dengi dengine olmuyor o bir kere yalan. Biz bu ülkede okumuşluğu sadece üniversite bitirmek olarak algılıyoruz. Belki o güvenlik görevlisi bir üniversite mezununundan daha kültürlü, daha anlayışlı? Para da bir yere kadar.
- +1 yıl
@aloovera helal olsun be güzel kalpli Ablam ne yazmışsın kalbine sağlık abla bir sorum var özelden iletiyorum önemli ama cevaplar mısın abla
- +1 yıl
@aloovera Abla Mesaj Atamadım Buradan Yazayım 2022 Yılında Bir Şikayette Bulunmuştum Darp Raporum Vardı Ama Şahidim Yoktu Kamu Davasıydı Mahkemeye Şikayetimden Vazgeçme Dilekçesi Verdim Dosyaya Takipsizlik Kararı Verildi En Son Mahkeme Olur Mu Abla Çünkü Şahit Yok Ortada Olursa Eğer Ben Hakime Şikayetçi Değilim Dersem Ceza Alırlar Mı
- +1 yıl
@bitirim_05 ahlakda onemlı ama eşin aldatan doktor döven muh. biliyorum parayla ahlak aynı deıl
- +1 yıl
@rızıo mesele para değil. Eğitim kültür seviyesi hiç anlamıyorsnZ. Avukat doktor mühendis vs. Okumuş belli statüye gelmiş insan kendisi gibi okumuş kültürlü insan ister. Bu insanlar duygu insanı bile değil. Evlilikleri bile mantık evliliği. Bu insanlar toplantılara davetlere gidebiliyor yeri geliyor. Yanındaki eşinin de ortamda kendini ifade edebilecek aynı kültür Eğitim seviyesinde biri olmasi gerekiyor.
- +1 yıl
@aloovera yalnız benim yorumum du
- +1 yıl
@bitirim_05 dedıklerın dogrulnuk payı var aldatmalar bu yuzden var duyguların olmadı bır evlılık bitmeye mahkumdur haa egitim kulturden bahsedıyon kardesım yıldız tekık uni. elektrık muhendisi bir barajın müdür bankada 5 mılyon nakit parası var ve malı mulkude var 100%50 benım ama şerefsizin onde gideni evlense eşinne şiddet uygular ve bir kadına tokat attını bıle gördum çok cahılsın ahlakla statü aynı sey deıl bir erkeğinn cebındekı parayı hesaplıcanıza karakterınide araştırın ağlayan siz olursunuz
- +1 yıl
Neyse bildirim kapatıyorum sacmay bir hâl aldı bu sohbet
- +1 yıl
@aloovera erkeklerden kendinden düşük kadını daha çok tercih ediyor eğer kadın güzelse, mesela kuzen banka müdürü ama karısı cahil lise mezunu ama tipi fena değil, ben olsam tercih etmem çünkü her şey cinsellik değil, karşına alıp iki çift sohbet edicek kapasitesi yoksa ben napıyim öyle kadını
- +1 yıl
@AlperZenbilci kamu davası olursa alırlar, şikayetinden vazgeçmen yetmiyor bir de uzlaşma vs imzalatiyorlar... Ben bir kere birini şikayet ettim ettiğime pişman oldum kaç defa gittim mahkemeye 3 kere falan ama yakın bir yerdi.. şikayet ettiğim kişi ise bir kere bile gelmedi.
- +1 yıl
@aloovera hanımefendi senın meslek ne merak ettım. ayrıca devllette fakırlerın çogcu çalısır genelde istisnari durumlar hariç varlıklı veya zengin aıle çocuklaru kendı işinn patronu doktor muh. deılım ama bir doktorun avukatın elde edemeyecegi malı mulku elde ettım yıyorsa dukkanımı alsın pis sefiller
- +1 yıl
zzzaafffeeerrr karışıklık olmasının bir sebebi de senin isminin alıntılanamaması oldu. Tamam anladım diyorum, senin yorumundu. Ben yukarıda Alper diyerek isimleri karıştırmışım zaten ama cevabı Alper. e yazdım. Yani cevabı ona verip senden bahsetmek istedim. Karşıt görüşte olduğum kişi ise bitirim_05
- +1 yıl
@aloovera Teşekkür Ederim Cevap Verdiğin İçin Çok Sağoll 🌹☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılNiye uçurum olsun gönül kimi severse odur takılmayın böyle seylere
00 Yorumla
+1 yılKaliteli insan uçurum görmez ki zaten böyle birşeyi düşünmez bile
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 588 cevap paylaştı.
+1 yılArapapıştı kanyano hatta Saklıkent kanyonu gibi kanyon var arada
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBu Devirde her şey Parayla Zaten Arkadaşlık Dostlukluk Aşk Parayla Kimse Kimseyi Allah Rızası İçin Sevmiyor Boş Ver O Zaman Git Daha Zenginini Bul Sizin Para Hırsınız Asla Bitmez
00 YorumlaNiye öyle düşünmeyin. önemli olan karakterlerin uyuşması
00 YorumlaKadın savunur. Erkek güvenliğini sağlar. Gül gibi anlaşıp giderler.
03 Yorumla- +1 yıl
Öyle olmuyor. Kadın onca kitap okumuş donanımlı bilgili. Okumamış biriyle ne konuşup ne paylaşacak? Oturup maç konuşup poker mı oynayacaklar? Yanında üst düzey meslek arkadaşlarına eşini tanıtacak bu insan. İkisi denk olmak zorunda.
- +1 yıl
@bitirim_05 ben şahsım adına değil genel konuştum. birbirlerini seviyorlarsa sorun olmaz diye düşünüyorum. Herkesin kendi fikri ve beni ilgilendirmez. Sadece saygı duyarım.
- +1 yıl
Sevgi aşk herseyi çözmüyor. Okumuş ve okumamış insan bir arada anlaşamaz. Belli statüye ulaşmış insanın konuşması bile farklıdir. Arkadaş çevresi de farklıdir. Girip çıktığı ortamlar... Avukat doktor mühendis vs. bunlar işten güçten kariyerden başka birsey düşünmez. Adliyede çalıştım ben. Adamlar havalı kendini beğenmişti. Kendinden aşağı olanları küçümsuyorlar.
Aşk İlişkileri konusunda 342 cevap paylaştı. Zaten ilk bunu düşünüyosam bunu gerek yok bitmiş zaten baştan
00 Yorumla
+1 yılİllaki uyuşmazlık olacaktır hem eğitim hem para sıkıntı çok çok zordur
00 Yorumla
+1 yılbence hiçbir sıkıntı yok ama aile tarafından bilemeyeceğim
00 YorumlaKalp ve beyin denk olması önemli. Yani duygular ve düşünceler hemen hemen aynı ya da yakınsa olur.
00 Yorumla
+1 yılYani olabilir ama toplum baskısı olur illaki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 594 cevap paylaştı.
+1 yılOlmaz tabiki de. Kültür, tahsil, maaş farkı var. Her açıdan olmaz.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Avukatlar mesleği gereği sahtekar olur derler bence ne gibi bir farkı olurki büro açarsın oda orada koldinatör olur iş bağlar sana
00 Yorumla
+1 yılArada çekim varsa neden olmasın?
Hem seni koruyup kollar, güçlü kuvvetlidir de.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılMesleki kimliklerinizi bir yana bıraktığınızda iyi anlaşıyor musunuz, birbirinizi tamamlıyor musunuz önemli olan bu evliliğin yükünü kaldırabileceğinize inanıyorsanız sıkıntı yok
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAvukat olarak ne kadar kazanıyorsun?
Şu an çoğu avukat güvenlik görevlisi kadar bile
Kazanamıyor da20 Yorumla
+1 yılPolis ve askerlere göre kat ve kat iyidir güvenlik hem iletişimlidir hem de gördüğü kötü tramvatik olay yok denecek kadar azdır. Soru ayrıca cok saçma olmuş insanın kendini gelistirmesinin kültürlü olmasının meslekle ne ilgisi var
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. İnsan mesleğinden statüsünden i adet değildir kendini geliştirmiş kişi böyle saçmalıkları umursamaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılİleride sen onu meslek olarak alttan göreceksen rahat bırak gitsin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılMeslek olarak değil de insan olarak değerlendirmek lazım kültür daha önemli bence söylediğin mesleklerde uçurum denecek kadar fark yok bence
00 Yorumla Neden olmasın aşk herşeye engel değildir
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKadın avukat kör topal 200 kg falansa belki bir ihtimal yoksa bizim ülkede imkansız
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSorun olmaz. Sorun olması saçma. Kast sistemine ne meraklısınjz
00 YorumlaSeviyorsan böyle şeyler sorun olmaz bence Dışarıdan elbet laf edecekler görmezden gelebilecekseniz böyle şeyler önemsiz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende güvenliğim güvenmiyorsanız yapacak bir şey yok 😀
05 Yorumla
Soran+1 yılGüven değil maddi kültürel yönden farklar yani ileride sıkıntı doğurur mu
Cevap sahibi+1 yılYani sizin gelir fazla anlaşmanız iyiyse maddiyati şart olarak görmüyorsanız olmayacak bir şey yok
Cevap sahibi+1 yılAsgari alıyorsa ve çalışma saatleri uzunsa sıkıntı olabilir
Soran+1 yılAnladım teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılSizin nekadar maddi durumunuz iyi olsada erkek kendini güçlü hissetmeli
+1 yılİlerleyen dönemler kibir konusunda sorun yaşamayacağınıza inanıyorsanız sorun olacağını düşünmüyorum.
00 Yorumla
+1 yılİnsanları kişilik karakteriyle görenler için uçurum değildir ama davul bile dengi denginedir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 392 cevap paylaştı.
+1 yılKonuyla alakası yok ama menfi tespit davası hangi mahkemeye açılıyor?
00 Yorumla
+1 yılOlabilir neden olmasın ki? Ama sen taşımanın mümkün mü onu o da seni
00 Yorumla
+1 yılAvukatlık meslekmi jajsjjsksksksn iyi ki babam zengin yoksa bunlara kalacaktık
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden olmasın avukat olan sensin galiba sen sorun yapmıyosan başkalarını ne dediği umrunda olmasın ya da tam tersi olsa cevrendekiler ne derdi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüvenlik işini biliyor Avukat ta sorun varsa ne diyelim :))
02 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
Cevap sahibi+1 yılİlişki yaşasalar da ilerde sorunlar ilaki yaşarlar anlasmazliklar olur ayrılırlar hepsi bu anladin
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence bu tarz şeylere takılmamali
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı. Ne zaman dan ilişkiler meslekle sınırlı oluyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılGüvenlik görevlisinden mi hoşlandın?
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Seviyorsa olur
00 Yorumla
+1 yılKast sistemine aykırı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılEğitimi nedir?
İş geçici midir?
00 Yorumla
+1 yılArada saygı, sevgi varsa olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılevet olur tabiki sevgi varsa
00 Yorumla Anlaşabiliyorlarsa sıkıntı yok
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılKarakter duydukdan sonra meslek sonraki aşamadır
00 Yorumla
+1 yılO Avukat sen değilsen, olur sen isen olmaz
00 Yorumla
+1 yılErkekler takıyor genəlde böyle durumları.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılUçurumdan kastın nedir
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Yoo gayet ideal görünüyor
00 Yorumla- Devamını Gör (45)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer