Buradan tanıştığınız insanlara güvenmek için nasıl kriterler belirliyorsunuz?

3 gündür kullanıyorum bu siteyi belki denk gelmişinizdir daha önce birkaç kez yazdım, yeni insanlar ve ortak ilgi alanım olan insanlar tanıma gayretim var diye. ancak yazışmaya başladığım, ki hepsi de güzel üsluplar kullanan insanlar, yazışmaya başladığım insanlar bir noktada sohbeti orada bırakıyor. halbuki buradan kurulan iletişimin soru-yazı-diyalog-sosyal medya şeklinde ilerlemesini umuyorum. esas sorum şu; özellikle kızlara soruyorum;

konuşurken diyorsunuz bu siteden bulduğum konuştuğum insanlara ne kadar güvenebilirim ki vs vs. bu cümledeki güven kelimesinin içini doldurmak için tam olarak ne bekliyorsunuz? yani sadece burada selam merhaba yazıp derdini dinletmek veya dinlemek mi sizin için amaç yoksa gerçekten buradaki diyaloğu öteye taşımak istemiyor musunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
mesela şey diyor musunuz ; sosyal medyanı merak ettim nasıl birisin merak ettim vs vs
Buradan tanıştığınız insanlara güvenmek için nasıl kriterler belirliyorsunuz?
Cevapla