3 gündür kullanıyorum bu siteyi belki denk gelmişinizdir daha önce birkaç kez yazdım, yeni insanlar ve ortak ilgi alanım olan insanlar tanıma gayretim var diye. ancak yazışmaya başladığım, ki hepsi de güzel üsluplar kullanan insanlar, yazışmaya başladığım insanlar bir noktada sohbeti orada bırakıyor. halbuki buradan kurulan iletişimin soru-yazı-diyalog-sosyal medya şeklinde ilerlemesini umuyorum. esas sorum şu; özellikle kızlara soruyorum;
konuşurken diyorsunuz bu siteden bulduğum konuştuğum insanlara ne kadar güvenebilirim ki vs vs. bu cümledeki güven kelimesinin içini doldurmak için tam olarak ne bekliyorsunuz? yani sadece burada selam merhaba yazıp derdini dinletmek veya dinlemek mi sizin için amaç yoksa gerçekten buradaki diyaloğu öteye taşımak istemiyor musunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ben güvenmiyorum kimseye
Güven duymak gibi bir isteğim yok, olmadı hiçbir zamanda. Vakit geçirdiğim bir platform sadece burası...
vakit geçirmekten kasıt soru cevap okuyup selam merhaba yazmak mı
Kimseye selam merhaba yazmıyorum. İnsanların iç dünyalarını keşfetmek, nasıl oldukları konusunda tecrübe sahibi olmak bir yerde işime yarar diye düşünüyorum 😄
güzel bir bakış açısı, teşekkürler
Rica ederim
Buradaki en saygılı gibi gözüken tipler bile çöp çıkabiliyor, o yüzden burdan biriyle tanışmak risk almayı gerektirir.
güzel bakış açısı. ama bu kadar düzgün gözükenin bile çöp çıkabileceğini düşündüğünüz ortamda, verilen soru cevapları takip etmeniz de düşündüğünüz kadar faydalı değil o zaman?
İyileri de var ama çoğu abaza erkekler özellikle. Ben zaten tavsiye vermek için girdim bu uygulamaya
sitenin cinsellik yönlü konu açma serbestliği bence o tarafta bir arz talep oluşmasını sağlıyor. dediğiniz kitle maalesef o tarafı biraz bilinçsiz kullanıp seviyeyi düşürmekte.
Sorudan bağımsız 3 gündür kullanıp vasıl xper 3 seviyesine ulaştın 😅
ya dün çok kaptırdım kendimi biraz fazla çalıştım klavyeye 😂 bir de şu seçilmiş cevaplar sorular mevzusu falan oldu galiba ordan kasmışım puanları 😂 eğleniyorum ama ya bu sitede üç gündür güzel kafa dağıttım yalan yok
Aman gözlerine dikkat et 😂😂
maşallah de ya çok güzel gözlerim var bozulmasın 😂
Maşallah maşallah
eksik olma çok kibarsın😄
Sağol sende 😄 soruna gelecek olursak da sohbeti devam ettirebilmem için sohbetin bana hep eğlenceli gelmesi lazım azıcık sıkıldım mı benim konuşasım gelmiyor çünkü zaten buraya girmemin amacı eğlenip kafa dağıtmak ayriyetten buradaki erkeklere hiç güven olmuyor merhaba nasılsın diye başlayıp hemen belaltı konuşmaya başlıyorlar o kadar iğreniyorum ki artık erkek denen varlıklardan tiksiniyorum
evet ama mesela sohbeti sadece buradaki chattan yürütmek yeterli mi geliyor, ben mesela Telegram WhatsApp ya da ne bileyim instagram , hadi en güvenlisi Telegram üzerinden ilerletmek isterim. burada yazıyorsun okudu mu gördü mü onu bile anlayamıyorum 😄
son dediğine katılıyorum sitenin formatında , kitle yönlü bir sıkıntı var epey yayın bu sorun. millet burayı biraz av avcı ortamına çevirmiş belli konularda. ama orada da beklentilere ve netliğe bağlı olarak gelişen sohbetlerde direkt artniyet aramıyorum. kadını da erkeği de o konuda biraz daha titiz davranmalı hemfikirim sizle.
Yok o platformlara taşımam burdan konuşuyorsam burada kalır hep dediğim gibi güven sorunum var ayrıca okuyup okumadığını şurdan anlayabilirsin onun profiline girip en alta kaydırırsan onun en son ne zaman bağlantı kurduğunu görürsün 😅 Yani ben ordan anlıyorum en azından
hıhıhııhhı o da iyimiş, teşekkürler.
benim de asla tamir olmayacak bir güven sorunum var ama iletişimi kaliteli hale getirmek için de çaba göstermekten kaçınmam. ama yine de burada olan burada kalır yaklaşımınız da güzel
Rica ederim
İyi akşamlar 😊
sağolun size de, her işin iyisini diliyorum size
Sorularının cevaplarını bilmiyorum ama tek bildiğim bu site bağımlılık yapıyor :d
Kimseye güvenmem ne burdsn ne de yakınımdan