Ondan ağrı kesici almasını istedim. Neden ben alıyorum, kendin almıyorsun, dedi. Alıp geldim. Ne düşünüyorsunuz?

Erkek arkadaşımdan ağrı kesici almasını istedim. Ağrı kesici alıp gelebilir misin diye sordum. Neden ben alıyorum, kendin almıyorsun, dedi. Alıp geldim. Ne düşünüyorsunuz? Gerçekten ağrım olduğu için ondan istedim. Bu insan benimle evlenmek istediğini söylüyor. Bir gün gerçekten gidemesem bana yardımcı olmayacağını düşünüyorum. Sizce kendi işimi kendim mi halletmeliyim hep. Bir ilişki içinde olmak böyle bir şey mi? Normal bir ilişki bu şekilde mi ilerliyor? Düşüncelerinizi merak ettim 🙏

Ondan ağrı kesici almasını istedim. Neden ben alıyorum, kendin almıyorsun, dedi. Alıp geldim. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla