Reddeden kızın peşinden koşmadığım için kırgın olması şımarıklık değil mi?

Hoşlandığım kıza açıldığımda gayet net bir dille reddedildim. Ben de efendi gibi yoluma gittim. İletişimimiz günden güne azaldı ve bitti. Aradan birkaç ay zaman geçince hiçbir çaba göstermediğim için bana kırgın olduğunu öğrendim. Seven taraf da acı çeken taraf da benim. Ben bu durumu olgun bir şekilde karşılıyorsam onun bu yaptığı şımarıklık olmuyor mu? Niye böyle yapıyor?

Reddeden kızın peşinden koşmadığım için kırgın olması şımarıklık değil mi?
Cevapla