Sosyal medya sevgililiği hakkında ne düşünüyorsunuz (detayda soru)?

Arkadaşlar ben bir şeyi anlamıyorum. Sosyal medyadan sevgili olunmaz inanılmaz güvenilmez diyenler var ve bunu o kadar saçma buluyorum ki. Çünkü ilk tanışma oradan oluyor sonrasında herkes buluşuyor artık gerçek arkadaşlık gerçek sevgililik oluyor. Sanal da kalacak olsa eyvallah. Ama sanal da kalan bir şey yok. Mesela ben bu yaşıma kadar hep sosyal medyadan tanışıp sevgili oldum. Atıyorum kendi yaşadığım yerde çalışan birini sosyal medyadan eklemek gibi ya da o beni ekliyordu tanışıyorduk. Hiç direkt yüzyüze tanışıp sevgili olduğum olmadı. Ve ilişkilerim hep normal ciddiydi. Neden bu kadar garipseniyor anlamadım. Devir sosyal medya çağı. Ve unutmayalım ki bizde o sosyal medyada olan kişilerdeniz. Ben güvenilecek bir insan olarak sosyal medyadaysam illaki az da olsa benim gibi güvenilecek olan da olur. Zaten aşırı seçici birisiyim ve kolay güvenmem. İnsanlar neden bu kadar önyargılı?

Sosyal medya sevgililiği hakkında ne düşünüyorsunuz (detayda soru)?
Cevapla