Siz hangisini tercih ediyorsunuz?
Önemli olan iç güzelliği
Dış güzellik kesinlikle önemli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Siz hangisini tercih ediyorsunuz?
Benim için dış görünüş önemli değil ben sevdiğim kadının kalbini severim.. ama maalesef günümüzde çoğu kişi dışa bakarak seçer Dış görünüş, bir ilişkide önemli bir faktör olabilir, ancak tek başına yeterli değildir. Bir ilişkide, iki kişinin de birbirini sevmesi, saygı duyması ve anlaması gerekir. Bu, dış görünüşe bakarak anlaşılabilecek şeyler değildir. Kişilik çatışması: İki kişi birbirini dış görünüşüyle beğense bile, kişilikleri birbirine uymayabilir. Bu, ilişkide çatışmalara ve sorunlara yol açabilir. Anlaşmazlık: Dış görünüş, iki kişinin ortak ilgi alanlarını ve değerlerini yansıtmayabilir. Bu, ilişkide anlaşmazlıklar ve tartışmalara yol açabilir. Kısa ömürlü ilişki: Dış görünüşe dayalı ilişkiler, genellikle kısa ömürlü olur. Çünkü iki kişi, birbirini daha yakından tanıdıkça, birbirlerinden uzaklaşabilir.
burada herkes iç güzellik der ama iş arzulamaya, istemeye gelince , cinselliğe gelince dış güzelliğe de bir puan vereyim der. maalesef bu sorunun cevabı karşıdan ne beklendiğiyle ne beklentiyle diyalog kurulduğuyla alakalı.
ben vücut tipine ve saç rengine özellikle dikkat ederim. saç göz beni her daim cezbetmiştir. yani demek istemezdim ama göze hitap etmeyenin kalbe hitap etmesi çok düşük ihtimal. kadını erkeği herkes önce gördüğüne vurulur ondan sonra cümlelere düşüncelere odaklanır.
Her insan da vardır dışını beğenmediğimiz birinin içini bile merak etmeyiz, o yüzden İlk izlenimler hep dışa yönelik olur ama iç olarak begenmediğim özellikler mevcut ise o kişi de isterse Tom hanks olsun yine de ışık hızıyla soğurum, kısacası İnsan dışı ile karşılanır huyu ile de uğurlanır.
İç güzellik tabii ki önemli ama dışını güzel bulmadığın birinin içini öğrenmeye çalışmakla uğraşmazsın zaten. Bu yüzden dürüst olalım, dış güzellik daha önemli
Cevap
6Cevap
Önemli olan nasıl biri olduğu her. kisi güzeldir veya çirkindir bakış açısına bağlı kıvanç Tatlıtuğ sana yakisiklidir bana çirkin gelir adamın 18-25 yaşlarındaki halini biliyorum çünkü
İçinin beş para etmediğini anladığımda, Adrian Lima, Gigi Hadid, Barbara Palvin olsa s.. iktir çekerim.
Dış güzelliğe hayran kalıyorum 3 4 ay sonra içi yeterince güzel olmadığı için terkediyorum normalde iç güzellik önemli olmalı ama benden adam olmaz
Tabiki her zaman iç guzellik onemli
Dis gorunus gelip gidiyor ama ic guzellik kaliyor
Kim ne derse desin dış güzellik ve iç güzellik arasında güçlü bir bağ olduğunu düşünüyorum
Görsel olarak dikkatini çekmeyen birinin içini merak etmezsin
Dış bir yere kadar goturur bır ınsanı dıgerınden farklı yapan karakterdır
Dışında icide güzel olmazmı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?