3 yıla yakındır uzak mesafeilişkim var sevgilim ilk yıl çok ilgiliydi özel günlerde süpriz hediyeler olsun şiirler güzel sözler fotoğraf atmalar arkadaşlarıyla olsa bile beni özler durmadan arar yazardı hepsi çok iyidi. Ama 2. Yıldan sonra her şey çok azaldı o kadar değişti ki aşkım canım diyor sadece ben demedikçe fotoğraf atmaz ben görüntülü ara demedikçe görüntülü aramıyor şiirler yok sürpriz hediye gönderme eh işte yanıma geliyor 4-6 ayda bir hediye bu yüzden olmada da olur ama insan ister istemez küçük bir şey istiyor güzel bir söz ben üzgün olduğumda benimle olmasını istiyorum ama çoğu zaman olmuyor seviyorum diyor seviyor gibi kaç defa git ayrıl ayrılalım dedim hiç birinde hayır istemiyorum ben felan dedi.
Evet ilişkide her zaman tek kişi suçlu değildir benimde suçlarım var bir zamanlar çok sıktım laf ediyorum neden ilgisizsin felan ama bu kadar ilgisiz olmamalı bence ben düzeldim artık sıkmıyorum ve şuanda aşırı rahat ararsa gün içinde 3 dk akşam ararsa 30 dk görüşüyoruz toplasan günde 1 saat mesajlaşmış oluruz
Evlilik teklifi etti daha yeni kabul ettim. Elde etti diye rahat gibi geliyor ama yinede
Düzelme ihtimali var mı nasıl düzeltebilirim ne yapmalıyım yardımcı olun lütfennnnn?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer