2. yıldan sonra sevgilimin ilgisi azaldı, düzeltmek için ne yapmalıyım?

3 yıla yakındır uzak mesafeilişkim var sevgilim ilk yıl çok ilgiliydi özel günlerde süpriz hediyeler olsun şiirler güzel sözler fotoğraf atmalar arkadaşlarıyla olsa bile beni özler durmadan arar yazardı hepsi çok iyidi. Ama 2. Yıldan sonra her şey çok azaldı o kadar değişti ki aşkım canım diyor sadece ben demedikçe fotoğraf atmaz ben görüntülü ara demedikçe görüntülü aramıyor şiirler yok sürpriz hediye gönderme eh işte yanıma geliyor 4-6 ayda bir hediye bu yüzden olmada da olur ama insan ister istemez küçük bir şey istiyor güzel bir söz ben üzgün olduğumda benimle olmasını istiyorum ama çoğu zaman olmuyor seviyorum diyor seviyor gibi kaç defa git ayrıl ayrılalım dedim hiç birinde hayır istemiyorum ben felan dedi.

Evet ilişkide her zaman tek kişi suçlu değildir benimde suçlarım var bir zamanlar çok sıktım laf ediyorum neden ilgisizsin felan ama bu kadar ilgisiz olmamalı bence ben düzeldim artık sıkmıyorum ve şuanda aşırı rahat ararsa gün içinde 3 dk akşam ararsa 30 dk görüşüyoruz toplasan günde 1 saat mesajlaşmış oluruz

Evlilik teklifi etti daha yeni kabul ettim. Elde etti diye rahat gibi geliyor ama yinede

Düzelme ihtimali var mı nasıl düzeltebilirim ne yapmalıyım yardımcı olun lütfennnnn?

2. yıldan sonra sevgilimin ilgisi azaldı, düzeltmek için ne yapmalıyım?
Cevapla