Şuna ağlayarak yazıyorum tek isteğim mutlu huzurlu bir yuvaydı hep oyalayan insanlar çıkıyor karşıma?

Herkes yuvasını kurdu yaşıtlarım anne oluyor bekar arkadaşım kalmadı gerçekten bıktım artık anne olmak istiyorum. İlişkilerim hep uzun sürdü sonu hüsran oldu. Yine bir ilişkimin sonundayım. Ya ciddi olalım ya da bitsin dedim 1 buçuk yıllık ilişkim bitiyor yine. Sadece içimi dökmek istedim buraya.

Şuna ağlayarak yazıyorum tek isteğim mutlu huzurlu bir yuvaydı hep oyalayan insanlar çıkıyor karşıma?
Cevapla