Kapatmadan son sorum sizce beni ben mi bozdum yoksa o mu beni bozdu?

Lise hayatımın başı normaldi ortasında bir flört merasimi oldu o kişi bana yürüdü ben karşılık vermedi ilgisi çok hoşuma gidiyordu ama bana zorbalık yapınca soğudum nefret ettim ondan ama aylar geçti bir türlü unutamadım aşk şarkılarını dinlerken artık nedenini bilmediğim bir şekilde ağır geliyor eskiden çocukken öyle gelemezdi acaba sözler anlamlı geldiği için mi yoksa birileri ayarlarımla mı oynadı bilmiyorum ama duygusal bir boşlukta hissediyorum

Kapatmadan son sorum sizce beni ben mi bozdum yoksa o mu beni bozdu?
Cevapla