Sınıfta hoşlandığım biri var benimle uğraşıyor gülüyor falan ama hep acaba da bırakıyor ama ilgili de seviyor mu acaba?

Şimdi şöyle sınıfta erkek arkadaşlarıyla takılınca beni asla görmüyo ama yalnız kaldığımızda hep samimi davranıyo busefwrde gözü diğerlerini görmüyor. Soğuk-sıcak aramız ama gerçekten sevgili olmak cok isterim geçenlerde elimi tuttu ve gülmüştü ben bişey yapamadım utandığımdan elimi çekmedim de sonra kendi çekti nasıldı falan dedi bianda sınıf doluşunca gitti.. arada göz göze geliyoruz kaçırıyo gözünü bnde tabi bzn o bana bakıyo yakalıyorum artık netlik istiyorum yoruyor cidden ümidimi kaybedecek gibiyim ne yapıcam akıl verin lütfen?

Sınıfta hoşlandığım biri var benimle uğraşıyor gülüyor falan ama hep acaba da bırakıyor ama ilgili de seviyor mu acaba?
Cevapla