♾️ Gözlerine bakıp huzur bulduğunuz bir sevdiceğiniz var mı? veya oldu mu

♾️ Gözlerine bakıp huzur bulduğunuz bir sevdiceğiniz var mı? veya oldu mu

Şimdiye dek olmadı. Olacağına kâlben inancım tam çünkü ben mucizelere de inanırım. Olsaydı ne mi yapardım, sevdiğim erkeğin gözlerine bakabilmek için kilometrelerce yürürdüm evet. Aşkı herşeyden üstün tutmak benim ezeli karakterim daima.
Olmadı, olmayacak kimseyi bu denli sevmeyeceğim
Rica ederim ablam 🤗🤗
Olmuştur, olmadı dersek çırpılırız
Teşekkür ederim kuzucuk 🥳
Rica ederim 🥳💛
Dün sorumda da paylaşmıştım 😅 "Miadım dolmaya fırsat beklerken, tükenen ömrüme candı gözlerin, yarına umudum kalmadı derken, hayata döndüğüm andı gözlerin."
Cevap
11Cevap
Evet olmuştu. Kmleri aştık defalarca kez birbirimiz için
Elbette Karadenize doğru gitmiştim
Yürümem ama otobüsle giderim
Hayır olmadı 😃
Yürümenin alternatifleri varken hele 😂
Eskiden bunu diyebilirdim fakat şu an için öyle biri yok olmaz olamazda.
Mecazi olarak oldu tabii ama o kadar kilometre yürüyemem.
Kimseyi öyle sevmedim ama ileride olur diye düşünüyorum.
Olmadi çok istiyor sa kendisi gelsin beni görmeye. sjsjsj
M❤️
Gözlerinde kayboluyorum ve tekrar tekrar seni görmek için her şeyi göze alırım.
Kimse için o kadar yol gidemem valla yorulurum
Rüyamda gördüğüm bir göz vardı. Aşırıı mükemmeldiiii. Tekrar karşılaşacağımı bilsem yüz milyonlarca yol yürürüm
Evet şu an var ama karşılıksız...
kimseye o kadar değer vermedim vermem de :D
Hayır olmadı
Oldu ama artık yok kendisi kaybetti
hayır olmadı
Zamanında oldu.. şimdi by by o günlere
Evet oldu
Kaybolurum.
Oldu ama ayrldk
Olmadı
olmadı
Mal mıyım ya 😂
Olmadı.
Yurumem
Oldu
Oldu evet..
Olmadı
Olmadı 😴
Evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?