Sevgilimden 10 cm uzunum görenler garipsiyor ama biz çok mutluyuz. Kızın uzun olması sorun mu?

Aramızda 10 cm var ama harika bir uyumumuz var. Hayatımın aşkı diyebilirim aramızda sevgi saygı her şey var hasta olduğum zaman bana bakar ben de ona. Regl olduğum zaman bana aşırı hassas Davranır bir sürü çikolata alır ayda yilda bir kere cicek alır. Masa kurma toplamada ev işlerinde yardım eder. Telefonun asla şifre yok benim de yok ailesine saygılıyım o da benim aileme saygılı. Sınırları biliyoruz ama bunların hiçbiri yaşamamış bazı insanlar bana kıskançlıktan boyumuza laf atıyorlar ben de hiç umursamıyorum haklı miyim
Güncellemeler
+1 yıl
Başlık böyle değildi KS değiştirdi sorun değil. Ben sadece bu sitede boya takılıp üzülen arkadaşlar için sordum onlara motive olsun diye. Sağlıklı bir ilişkide asla boy önemli değildir sevgi ve saygı her şeyden önemlidir. Eminim sizinde hayatınızda her şeyiyle kabul edecek insanlar gelecektir 🥰
Sevgilimden 10 cm uzunum görenler garipsiyor ama biz çok mutluyuz. Kızın uzun olması sorun mu?
Cevapla