Güncellemeler
+1 yıl
Egolu vs diyenler için kendimi geliştirdim ama erkeklere bu fazla geliyor galiba basitlere gidiyolar
Kimse olmadı doğru düzgün hayatımda.22 yaşındayım. Cok basariliym hırslıyım fiziğim iyi boyum posum iyi yüzüm de sempatik tatlı. giyinisim de normal güzel. davranis olarak kimseyi kirmam ama dışardan soğuk duruyorm az. neyse beğendiğim insanların sevgililerine bakiyorm lan bu kıza mi bakmış cidden diyorum çocuk manken gibi. benm kariyerim de iyi karakterim de tipim de ne eksik anlamıyorum çevrede de kimseye kötü bir davranışım olmaz. Bir tek fazla gururluyum kendimi beğendirmek sevdirmek için uğraşmam veya bir erkek için fazla çaba sarfetmem. burada mı yanlış yapıyorm bilmiyorum seversem ugrasirsam fazla ilgi yüzünden kaçarlar havalara girerler diye takmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kendini aşırı beğendiğin için olmasın diğer kızları küçük görüyorsun bence burada kaybediyorsun egolusun
Hiçbir dengin yok demek ki Rabbim seni tek yarattı Kimse sana layık değilse tek devam etmelisin kimseyi hayatına alma
Muhakkak sizin karşınıza da doğru dürüst biri çıkar 🌟
Çıkmıyor ya kariyer olarak düşükler ya o iyi ama tipi kötü ya boyu kısa ya konuşmayı nasıl davrancaklarini bilmiyorlar. ben layık göremiyorum. nerde begenecegim tip var onlar da sacmasapan kızlarla geziyolar
Manesef doğru bir insan bulmak zor. Hele bu devirde , fakat siz Allah'tan hayırlısını isteyin. Güçlü ve gururlu olun. Bırakın sizinle bu yolu yürümek isteyen sizinle gelsin... Değer bilmek , kültürlü olmak , ince düsünmek karşınızdakine zor geliyorsa neden sizin hayatinizda olsun ki
Haklısın takılıp geçiccem bundan sonra beni hak eden hayatıma girerse beğenirsem olur olmazsa kimse olmasın daha iyi
Aynen öyle siz buraya yenimi katıldınız neden isminiz gizlidir?😊
Gerçi benim de ismim gizli de en azından fotoğraf bana ait🙂😃
Belki kendini cok övdüğün için bu durumdasındır. Gereksiz egolar senin düsmanın olur.
Övülcek kadar varım ama o kızlardan çok daha iyiyim ortalıkta gezen tipler biz de mi öyle olalım
Bir kere renk ayrımı yapıyorsun. Esmer erkekler ya da kumral olmayan erkekler senin için bir şey ifade etmiyor demekki. Bu kafayla devam edersen mutsuz olursun. Kızlara laf anlatmak zor. Bir de egolusun belli ki. Neyse kafana göre takıl
Belki fazla güzelsin, karakterlisin diye; bu kiz bana bakmaz ya da yetemem ona diye düsünüyorlardir.
Tamam da hangi Erkekler ilgini çeker yaş fizik olarak
21-26 arası 185-190 kumral tipler yani 140 olup da 190 istemiyorm kendi fiziğim boyum da iyi
Boyun 140 mu
Uzun boylu olsun
Ne diyon la 175 im
Yani 140 olup 190 istemiyorum yazdın
Yani yakışıklı kendinden yaşsa küçüklere düşer misin
Sende biraz egoistlik olabilir mi
Ya bu yüzden mi
Ben de yazdıklarınla aynı şeyleri hissediyorum. Aynı durumdayım. Zaman geçtikçe daha fazla seçici oluyorum. Ama sanki biraz da egodan kaybediyoruz. Ama çok değil bir tık.
Napcaz be nerde sacmasapan tip var begenecegim çocukla geziyolar onlar büyük ihtimalle alttan aliyolardir o çocukları ben alttan almam mesela en ufak biri saygısız kelime konuşsun hemen soğurum. demekki o kızlar alttan alıyor uymaya çalışıyorlar
Bende de şöyle oluyor. Mesela birini beğeniyorum sorduruyorum ya alakasız biriyle sevgilisi çıkıyor ya ailesi çok sıkıntılı çıkıyor. Bende senin gibi yorumlarım hep. Ordan dedim biraz ego var mı diye. Yani diyorum bu nasıl bu çocukla oluyor vs. Neyse en azından yanlış kalpte olmaktan iyidir. Önce güven sonra saygı sonra sadakat her zaman
Çocuk çok yakışıklı ama konuşmayı bilmiyo mesela. mesleği benimle denk ama tipi kötü mesela beni cezbetmiyor. veya karakteri iyi ama anlasabilecegim eğlenceli biri değil. Gidiyorm beğeniyorum taş gibi çocuk uyarız falan ertesi gün aptal saptal profiline giriyorm çocukca mahalle kızlarını bulmuşlar onlarla öpüsrken story atıyorlar ben de cikardim
Aynen bu tarz şeylerle çok karşılaşıyorum. Sorun bende heralde dedim. Ben biraz fazla sorumluluk alıyorum. Her şeyin en iyisi olsun diye uğraşıyorum. Karşımdakine karşı bazen seçici oluyorum. Sanırım benim egoistliğim ama sevdiğim insana da deli gibi sadık olmasını da biliyorum. Sadece benim ön eleme aşamalarım biraz fazla seçici diyelim 😀 Canımız sağolsun.
Benm de öyle. benm gibi iyi olan tipler de hep çapkın tipler onları da ben istemiyorum benlik değil. digerleriyle zaten uymuyoruz
İşte bu yüzden yalnızız 😁 Bende aldığım parayla biraz gençliğin tadını çıkarıyorum 😀
aynısını dün sordum
Valla bak ya nasıl buluyo bu kızlar
ben de anlayamadım
Çalışıp didinmesem kendimi geliştirmek yerine sokağa çıkıp crobu taytı çekip gezsem bulurduk büyük ihtimalle
Ne iş yapıyorsun
Burcun ne senin
Koç burcu musun
Niye cevap vermiyorsun öyle isen söyle ne var yani
Ya kızım burcunu soylucen alt tarafı yemisim egonu senin
Yengec
Hic sosyal medyadan yazan olmuyor mu
Sen kimseye musallat olma. Yazık erkeklere
Ya ahahah
Sen ne istiyorsun
Bana denk kendini geliştirmiş yakışıklı biri olsun istiyorum çünkü ben de öyleyim ama çıkmıyor hep capkinlar benm gibi olanlar ben de mi çapkın olayım takılıp geçeyim yani
En mantiklisi hayatını yaşa mutluysan takol gec
Demi haklısın. sonuçta her şeyim iyi niye birine bağlı kalayım ki zaten düzgün biri çıkmıyor
Aynen hayatını yaşa kafanın uyuş tugu biri cikarsada ona göre degerlendirirsun