Kriterlerim düşük olmasına rağmen kimseyi bulamıyorum. Nerede yanlış yapıyorum?

Kimse olmadı doğru düzgün hayatımda.22 yaşındayım. Cok basariliym hırslıyım fiziğim iyi boyum posum iyi yüzüm de sempatik tatlı. giyinisim de normal güzel. davranis olarak kimseyi kirmam ama dışardan soğuk duruyorm az. neyse beğendiğim insanların sevgililerine bakiyorm lan bu kıza mi bakmış cidden diyorum çocuk manken gibi. benm kariyerim de iyi karakterim de tipim de ne eksik anlamıyorum çevrede de kimseye kötü bir davranışım olmaz. Bir tek fazla gururluyum kendimi beğendirmek sevdirmek için uğraşmam veya bir erkek için fazla çaba sarfetmem. burada mı yanlış yapıyorm bilmiyorum seversem ugrasirsam fazla ilgi yüzünden kaçarlar havalara girerler diye takmıyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Egolu vs diyenler için kendimi geliştirdim ama erkeklere bu fazla geliyor galiba basitlere gidiyolar
Kriterlerim düşük olmasına rağmen kimseyi bulamıyorum. Nerede yanlış yapıyorum?
Cevapla