Güncellemeler
+1 yıl
6 ayarı konuşuyoruz
1,5 aydır konuşuyoruz 1,5 saaat uzakta biryere atandığımdan beri pek konuşmuyor uzunca anlattım kendimi, işte çalışıyorum derslerden kaldım keyifsizim mutsuzum telefona bakmıyorum diyor (mesaja bakmayıp instada mesajdan çok sonra atılmış şeyleri beğeniyor)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hepsi bahane bunu sende biliyorsun ama yine başkalarından bir akıl alayım diyorsun
Yani istemiyor diyorsun
Peki o zaman açıkça söyle dedim niye söylemedi
Çünkü hayatının bir köşesinde öyle tablo gibi kal istiyor , Birgün olur ya sana ihtiyacı olur …
Ya ona mutlu olmadığımı söyledim burada acaba istida etmiş gibi yaşadığımız şehirde işe başlamış gibi story atsam inanır mı aynen öyle yapmayı düşünüyorum
Bursa’da yaşıyorum aşçıyım öğretmen olarak Balıkesir e atandım
Burada cafede story atsam orada çalışıyor giib
Yer mi
Çok saçma olur bu yapacağım şey
Öyle yaptığında bu sefer buluşalım vs derse ne halt yiyeceksin
Yaa zsten cmt pasa tatil bana öğretmenim
Ve 1,5 saat uzak
Akşamları da çıkmıyorum ailem izin vermiyor
Yalanın bir yerde ortaya çıkar ve daha kötü olur hanımefendi
Zaten cmt pazarları buluşuyoruz
NaIl ortaya çıkıcak ki
Bence bişey olmaz
Bence olur hanımefendi ama maden denemek istiyorsun o zaman buyur
Denicem
Bunlar bahane zaman ayırmak isteyen insan her türlü ayırır seven insan da Zaman ayırmak ister
6 ayarı konuşuyoruz bilmiyorum açıkça söyle dedim senle ilgili değil dedi
uzak mesafe ilişkisi yaşamak istemiyor olabilir saygı duymalısın.
Ya istemiyorsa istemiyorum demez miydi
kafası karısıktır belki bilemiyorum
Bana mesaj atar mısın konuşmaları atayım
Konuşmuyorsa yapacak bir şey yok. Sen yinede ara sor. Hala cevap vermiyorsa demekki seni istemiyor. Acaba ona yanlış bir lafmı ettin yanlış bir davranıştamı bulundun
6 aydır konuşuyoruz açıkça söyle dedim senle alakalı değil dedi işte
Seninle alakası illaki var emin ol :) şu an tahmin edebiliyorum. Ama söylemek istemiyorum. Fakat zaman ver okulunu bitisin o zaman her şey çözülür. Yaşlar kaç
25 iz
Sen atanmışsın büyük ihtimalle çalışıyorsun. O ise senden biraz geride. Zaman ver bakalım ne olacak 😊 seviyorsa da böyle yapmaması lazım aslında. sence seviyor mu?
Hayır o zengin araba fabrikaları var zaten
Ords müdür
O zaman salla bunu bahane buluyor başka biri var
Aynı şey bende de oldu atandıktan sonra artık geç cevaplar vermeye başladı. Kısaca istemiyorlar bizi anlasana -/ zorlamanın alemi yok.
Açıkça söyle dedim bu aralar keyifsizm dedi iştr söylemiyor istemese söylemezmiydi
Geçen sene aynısını yaşadım. Merak etme ayrılmak için bir bahane bulur. Bende başta zorladım ama boşa zaman kaybı
Bende istifa ettim diyip orada işe girmiş gibi yapıcam
Bakalım napıcak
Niye o kadar zorluyorsun ki
İstifa etttim demicrm de Bursa’da yaşıyorum normalde aşçıyım Balıkesir’e atandım zaten istifa etmeyi düşünüyorum
Bursa’da biryerde aşçı gibi story atıcam
Daha da sıkmış olacaksın. Olacağı varsada olmaz
Nasıl yani anlamıcak ki
Senin naz yapman gerekirken o yapiyor
değil
Açıkça söyle dedim söylemedi