Kendinden taviz verme konusunda kizlarmi erkeklermi iyi?

Ayrildigim erkek arkadasim kendinden taviz veremedi ayrildik. Ben ayni durumda olsam napardim? kavusmak icin herseyi yapardım. Bence erkekler fedakarlik konusunda kızlara gore biraz geride. Siz ne düşünüyorsunuz

Kendinden taviz verme konusunda kizlarmi erkeklermi iyi?
Cevapla