Evli kadınlara bacı kardeş gözüyle mi bakıyorsunuz yoksa başka gözle mi?

Evli barklı kadınım. İş yerine biraz özenli gittiğim günler evlisinden bekarına erkeklerin çoğu bakıyor gözünü çekmeden. Bu normal mi ya sizce? Adım filan çıktı da haberim mi yok diye ara ara şüpheye düşüyorum. Hayır bir şey de yapmadım ama iftiraya filan mı uğradım acaba diyorum. Açık dar giyindiysen ondan deneyin, kapalı kadınım. Ya uzun elbise giyerim, ya da pantolonlu uzun ceketli takım elbiselerden. Makyajımı zaten her gün yaparım ama bu kadar erkeğin bakması normal gelmemeye başladı.

Evli kadınlara bacı kardeş gözüyle mi bakıyorsunuz yoksa başka gözle mi?
Cevapla