Sıfır takipçili yeni bi hesap bana istek atıp yazdı. Ağzımı arar gibi videonu gördüm attığın kişiye git sor falan dedi. Öyle bişeyim yok zaten. Bir gün sonra hesabı kapattı. 3 gün sonra engellediğim çocuk yazdı. şüpheleniyordum ondan, akrep burcu bide. Tesadüf mü o mudur niye yapıyor ki?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Birisi seni yemliyor
ağzımı arar gibi videonu gördüm diyor. Attığın kişiye sor dedi. Yok diyorum öyle bişry. Atarım diyor sildirirsin. En sonunda at dedim. Bu seferde atarsam utanırsın diyor amacı neyse. Öyle bi videom yok yeni açmış hesabı sıfır takipçi profili yok. Zaten yazmadım isteği çekti hesabı kapattı
Dikkat et birinin hedefinde sen varsın. Birini böyle işletme de olmaz çünkü.
Sence burada amaç ne? Şüphelendiğim bi çocuk vardı engellemiştim instagramda eski konuştuğumdu. Bu olaydan 3-4 gün sonra yazdı öyle. İstemediğim için engelle falan dedi
Şimdi delil yoksa adamın da günahını alma o da olmayabilir ancak konuşmayı kesip de olaydan birkaç gün sonra yazması evet bir tık şüphe uyandırıcı. Birisi laf yaymış olabilir, vukuatin var mı yok mu onu öğrenmeye çalışmış olabilir. Bilemiyorum ama pek sağlıklı bir durum değil.
Ortak arkadaşımız yok ve ara ara konuştuğum birden konuşmayı kestiğim biri. Asla kimseye bi video atmadım kendimi biliyorum. Foto bile yoktur yani. Bence bu ya sıkıntıdan beni korkutmaya çalıştı ya da böyle bi videom var mı birine atmış mıyım diye meraktan böyle yaptı
Aynen muhtemelen, bilgi almak için yemleme veya öyleymiş gibi davranma. Aslında saf insanlara karşı çok etkili bir tekniktir.
Yani saf yerine mi koyuyor 😂 Bayadır engellemiştim instagramda hiç kaldırmadım. Kendi benimle uğraşıyor ya da başkası. Ve tersledim öyle bileyim olmadığını söyledim. Benim panik yapıp işim falan vereceğimi mi düşündü anlayamadım. Ki öyle bişeyim yok
isim yani
Bunu yapan kişi evet saf yerine koyuyor yine de dikkat et diyorum tekrardan. Bu olay zamanla takıntıya dönebilir çünkü
O beni takıntı haline getirmiş. Benim aklıma bile gelmiyor o
Hadi benden sana bir soru, ikinci defa saygısızlık eden birisini hiçbir şekil ve koşulda hayatında tutmamalısın değil mi?
Evet diyorum işte o seni takıntı haline getirmiş olma ihtimali ya da getirme ihtimali var o yüzden dikkat et diye.
Ysni tutmamalısın ama ne tür bi saygısızlık yaptı o da önemli. Ve senin için önemli biri mi
Beni saf yerine koyuyorsa dediğin gibiyse yani, niye takıntı yapsın ki takmazdı
Değer verdiğim biriydi yoksa değil bana ikinciyi, ilk saygısızlığından sonra silerdim.
İşte istediği cevabı alamadı ya ondan dolayı yapabilir diye dedim
İstediği cevap ne ki? Ben öyle bi videonun olmadığını falan söyledim işine bak dedim. İşletecek başka birini bul dedim işte
Salla o zaman ya. Tekrar yaşanırsa benzer bir olay o zaman alarma geçersin.
Burcun ne senin oğlak akrep falan mı merak ettim. Ama çok büyük gururunu incitecek bi sorun değilse hatasını anladıysa bi şans verebilirsin
Aynen kendi baya merak etmiş ve engellemem ona dert olmuş heralde hesap açıp soracak kadar düşünüyo
Akrep, aşırı kinci bir insanım. Saygısızlık büyük ya da küçük olsun fark etmez benim için en büyük problemdir. Daha bugün olan bir olay. Hatasını anlayıp anlamadığını bilmiyorum ama kafamdan bir şeyler geçirdiğimin farkında bence. Zaten bir hukukumuz olmasaydı veya bu hukuku çiğneyip geçeçek bir şey olsa intikam alırdım zaten de insan böyle olayda da arada kalıyor işte.
Aynen engellemen dert olmuş eğer bunları yazan tahmin yürüttüğümüz kişiyse
O da akrep burcu 😄 şaşırdım. Ve kendi için bile paranoyak diyen biriydi
O kincilik unutamama bende de var. Başıma gelen kötü şeyleri unutamıyorum muhakkak aklıma geliyor
Valla ben de inanılmaz paranoyak biriyim ama fake hesabım yok akjsfjlfsl senin burç ne?
Yengeç yükselen boğa. Çocuğu anlayamadım eskisini de biliyorum kızın kim olduğunu da kendim buldum. Biz öylesine konuşurduk bazen. Ama çok anlaşamıyordum terslerdim hep. Gidip o kıza yazsın. Sence bi hissi mi var öylesine mi? Akrepler hiç takmıyorsa böyle uğraşır mı ki
Ya biz genelde takıntılı da olabiliyoruz bundan kaynaklı biraz da. Takmasa kimse kimseyle uğraşmaz. Hırs olabilir bir ihtimal. Ben de yatayım yazarsanız sabah yanıt verebilirim ancak. İyi geceler.
Peki teşekkürler iyi geceler
Olabilir evet dediğin gibi.
Ve ağzımı arar gibi videonu gördüm diyor. Attığın kişiye sor dedi. Yok diyorum öyle bişry. Atarım diyor sildirirsin. En sonunda at dedim. Bu seferde atarsam utanırsın diyor amacı neyse
Odur aynıları başıma geliyor kafayı yicem
Amaçları ne anlamıyorum. Öyle bi şey attım mı diye kontrol mü? Attığın kişiye sor diyor değişik
Evet ne tepki vereceksin diye yoklamış benide fake hesap ekledi duyguşarımı sorguluyor mesela bende anlamadım
Ama bu direkt iflasınızı gördüm istersen atarım yüzün belli dedi. Halbuki öyle bişeyim yok kendimi biliyorum. En son sinirden at dedim. Atarsam utanırsın diyor. Çünkü biliyorum yok yani. Attığın kişiye sor demesinden belli. Ben öyle biley yaptım mı diye yokluyor. Ama saçma yani bunu niye soruyor ki
Kendin açıklamasını yapmışsın zaten öyle bir ifşan yoksa test amaçlı tabiki ne olacak başka
Tedafüf olamaz.
Ve ağzımı arar gibi videonu gördüm diyor. Attığın kişiye sor dedi. Yok diyorum öyle bişry. Atarım diyor sildirirsin. En sonunda at dedim. Bu seferde atarsam utanırsın diyor amacı neyse