Sevgilim erken menopoza girdiğine neden üzülüyor?

Arkadaşlar,

Benim sevgilim 23 yaşında ve bir hafta önce resmen menopoza girdi ve bunu bana ağlayarak anlattı. Annesi de onu doğurduktan 1 sene sonra menopoza girmiş zaten. Ben pek fazla üzülmedim, sevindim hatta çünkü menopoza girmesinin avantajları:

1- Artık regl olmayacak

2- İlişkiye girdiğimizde hamile kalma riski yok

ama sevgilimin morali hala bozuk. Onu teselli etmeye çalıştım, fakat neden bu kadar üzüldüğünü anlamadım. Sevgilim erken menopoza girdiğine neden üzülüyor?
Sevgilim erken menopoza girdiğine neden üzülüyor?
Cevapla