Arkadaşlar,
Benim sevgilim 23 yaşında ve bir hafta önce resmen menopoza girdi ve bunu bana ağlayarak anlattı. Annesi de onu doğurduktan 1 sene sonra menopoza girmiş zaten. Ben pek fazla üzülmedim, sevindim hatta çünkü menopoza girmesinin avantajları:
1- Artık regl olmayacak
2- İlişkiye girdiğimizde hamile kalma riski yok
ama sevgilimin morali hala bozuk. Onu teselli etmeye çalıştım, fakat neden bu kadar üzüldüğünü anlamadım. Sevgilim erken menopoza girdiğine neden üzülüyor?
Benim sevgilim 23 yaşında ve bir hafta önce resmen menopoza girdi ve bunu bana ağlayarak anlattı. Annesi de onu doğurduktan 1 sene sonra menopoza girmiş zaten. Ben pek fazla üzülmedim, sevindim hatta çünkü menopoza girmesinin avantajları:
1- Artık regl olmayacak
2- İlişkiye girdiğimizde hamile kalma riski yok
ama sevgilimin morali hala bozuk. Onu teselli etmeye çalıştım, fakat neden bu kadar üzüldüğünü anlamadım. Sevgilim erken menopoza girdiğine neden üzülüyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar