Konuştuğum çocuk çok kırıcı konuşuyor özür bile dilemiyor, ne yapmalıyım?

Adam kırıcı konuştu etti özür diler insan bi yani yok ben haklıyım özür dilemem diyor iletişimi keseceğim büyük ihtimalle milletin kırıcı laflarını işitiyorum hep. Yazarsa da cevap vermeyeceğim psikolojimi mahvedemem
Güncellemeler
+1 yıl
Konuştu olacaktı
Güncellemeler
+1 yıl
Yolumuzu ayırdık adama özür dilemen lazım dediğim halde özür dilemedi ya şaka gibi. KS deki maceram bu kadar hepiniz sevilip sevdiğiniz bir ilişkide olursunuz Umarım.
Güncellemeler
+1 yıl
7 ay geçmiş soruyu soralı ama o zamandan beri hayatım aşırı şekilde değişti şu an beni değerli hissettiren bir kişiyle konuşuyorum ve şunu bilin kesinlikle bir insan saygısızlık yapıyorsa anında hayatınızdan çıkarın
Güncellemeler
1 yıl
1 yılı geçmiş şu an düşününce iyi ki hayatımdan çıkarmışım o kişiyi kimdi onu bile hatırlamıyorum zaten eskiler unutulmuyor diyenler çok güzel unutuluyor şu an ciddi bir ilişkim var kendi kafa yapıma uygun ve saygı çerçevesinde ilişki yaşadığım birisi kendisi size tavsiye bir kişiyle olmuyorsa zorlamayın daha iyileri çıkıyor sonraki zamanlarda umarım gönlünüzce olur her şey ☺️
Konuştuğum çocuk çok kırıcı konuşuyor özür bile dilemiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla