erkek arkadaşım kıza öpücük atarak resim atmıs kızda emojiy😘i yolamis erkek arkadaşım da böyle bir sen bir ben öpüşucezmi demiş
Bir severinde de bakstırla resim atmış
😘Günaydın die mesajlar atıyor
Yaklaşık 3 aydirda yazişıyorlarmis
erkek arkadaşım kıza öpücük atarak resim atmıs kızda emojiy😘i yolamis erkek arkadaşım da böyle bir sen bir ben öpüşucezmi demiş
Bir severinde de bakstırla resim atmış
😘Günaydın die mesajlar atıyor
Yaklaşık 3 aydirda yazişıyorlarmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Erkek arkadasim derken arkadasin mi sevgilin mi anlayamadim. Umarim arkadasindir boxer la foto atmasina kizmadigin icin soyluyorum. Eger sevgilinse geçmiş olsun kizim gozunun onunde aldatilmissin biraz tepkini koy ve bence ayril Şu an ozur dilese yapmayacam dese bile potansiyel var yapmak isteyen her turlu yapar. Eger arkadasinsa da karisma bence iki taraf da raziysa sikinti yok.
Sevgilim
Uzgunum ama ayrilmalisin. Aynisini sen yapsan 1dk bile beklemezdi emin ol
Takılmalik mi görüyor seviyor gibi mi
Kizim takilmak da istese sevse de ayni sey degil mi? Acik iliski yasiyorsaniz onu bilemem ama ikisi de birbirinden kötü. Takilip gecse okey mi olacaksin yine ayni sey. arada sevgi olup olmamasi bir sey değiştirmez
Sadece mesajlaşma buluşma vallan yok ondan kavam karışık benim canım
Guzel kizim benim, canim. Bak kabullenememen normal. Bazi seyler sadece mesajda da olsa yaşanmış yani kendini kandirmana gerek yok. Ha mesajda ha reelde. Ki bulusma falan olsa daha üzülürdün emin ol. Daha da ileri gitmeden bitirmen gerektigini düşünüyorum
Biraz sohbet etmeye ihtiyacım var kimsem yok konusucak
Yazayim mi sana ozelden
Evet lütfen
Ekledim seni
Ay kusura bakmayin uygulamaya yeni alisiyorum sildim istegi yanlislikla bir daha yollayabilir misin
Mesaj atamıyorum ben
Takip istegini sildim yanlislikla ondan
Bulamıyorum sizi
Bekleyin sizi tekrardan takip edeceğim sizde tekrardan atin olur mu :)
Burdan yazayım kız beni biliyor kız boş ver onu gel benle evlen demiş erkek arkadaşıma erkek arkadaşımda beklemiyordum sert oldu demiş
Canim ayrilmak icin neyi bekledigini sorabilir miyim?
Ayrilicam sadece kavamdaki sorulara cevap arıyorum kız özguvenli cesur kurnazmi yoksa erkek arkadaşımin pesindenmi koşuyor
Sadece kizin bi sucu yok bence. Biraz hesabina baktim, bu konu 1 aydir varmis anladigim kadariyla. Bunlarin bu konuyu konusmalari icin bi samimiyetleri olması lazim degil mi? Yani demek istediğim sen yoldan geçen birine sevgilini bırak benimle ol falan diyemezsin. Bunun bir öncesi de var demek ki. Senin sevgilin de bu kızda birbirlerine karşı bir ilgi bir çekim besliyorlar demek oluyor bu da. Erkek arkadasin da bu kizla bir seyler yasayabilecegini düşündü (hele de sen izin vermiyosan, bahanesi de senle yasamadigim icin onunla yasadim olacakti) bu yuzden de zaten konu cinsellige çekmeye calismis ve kiz da karsilik verince hosuna gitmis iste. ERKEK
Mesaj attım oraya bak abla
1 aydir bu kafandaki soruya cevap arayacagina ayrilmaliydin ki hala cok gec degil bunu hemen yapabilirsin.
Abla ayrılmak için tam olarak neyi bekliyorsun?
Takılmalik mi görüyor seviyor gibi mi
Ayrıl AYRIL
Peki ama merak ediyorum
Boynuzların gözüme girdi
Takılmalıkmı görüyor yoksa hoşlanıyor gibimi
Takilmalik.
Kıza yürümüyor koşuyor resmen
Kız yürüyormu
Kızın da ilgisi olmasa baksirla resim atınca kötü olurdu
trol sunuz
aybı spruyu
ikiniz soruyorsunuz
Ne istediğini bilemeyiz ama belli ki takılıyorlar