Ben hiç sevdiğim adama sarılıp uyuyamadim ya, nasıl bir duygu acaba...
Yaşım mi? 29...
Sabah uyanınca nasıl kalkıp gidebiliyorsunuz 🥲🫶
Ben hiç sevdiğim adama sarılıp uyuyamadim ya, nasıl bir duygu acaba...
Yaşım mi? 29...
Sabah uyanınca nasıl kalkıp gidebiliyorsunuz 🥲🫶
Böyle küçük şeyler için aslında üzülmemek gerekiyor. Gece sımsıkı sarılacağın biri olarak görürsün bu benim kesinlikle ruh eşim dersin. Sonrasında o öyle bir şey yaparken ki hayatın alt üst olur. Keşke o olmasaydı hayatımda tek başıma yatakta kafam rahat bir şekilde yatsaydım dersin bazen bir şeylerin olmaması en hayırlısıdır
Cevap
9Cevap
35 yıllık insanım, valla olmadı reis
Bende merak ediyorum sarışıp uyumayı umarım gelecekte deneyim edebilirim.
Eğer isterseniz sizi tanımak isterim.
Çok Harıka bır duygu
Çok seneler geçti
2 gün önce
sorma sarılmayı cok ısterımm
Çook uzun zaman önce
Çok kolay
Özledim çok özledim
üzdüü ☹️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?