Boyum 1.71 ve etrafımda bana herkes kısa geliyor, 1.80 bir erkekle aynı boyda duruyoruz. Normal mi?

Boyum 1 71 ama erkekler yanımda kısa duruyor bacak boyımda uzun ve kendimi cok garip hissediyorum anormallik bende mi ben nasıl evlenicem veya birini bulup sevecem
Boyum 1.71 ve etrafımda bana herkes kısa geliyor, 1.80 bir erkekle aynı boyda duruyoruz. Normal mi?
Cevapla