Kimseyi kıskanmıyorm ama iyi şeyler neden olmuyor?

26 yaşndaym işşizim aile evndeym bi süredir işşizim artık psikolojm bozuldu bnde işim ve küçücük bi eve çıkmak istiyodm komşunn kızı şehir dışına üniversiteye gidecek 1+1 ev tutmuşlar hayırlı olsun dedim onun için gerçekten sevindm eve gelince dizlerimn üzerine çöküp ağladım kıskandığım için değil ben çok yoruldm yıprandım iyi şeyler olsn istedim

Kimseyi kıskanmıyorm ama iyi şeyler neden olmuyor?
Cevapla