
Selamlarrr,
Sizin yanınızda sevgilinize sürekli bakış atan birine tepkiniz ne olur, kavga çıkarır mısınız görmemezlikten mi gelirsiniz?
Benim yanımda sevgilime bakacak kimmiş ulen, benim naiflik ve kibarlıktan eser kalmaz 😂

Selamlarrr,
Sizin yanınızda sevgilinize sürekli bakış atan birine tepkiniz ne olur, kavga çıkarır mısınız görmemezlikten mi gelirsiniz?
Benim yanımda sevgilime bakacak kimmiş ulen, benim naiflik ve kibarlıktan eser kalmaz 😂
Sevgilime bakan gözleri yerinden söker bakanın eline veririm. Buradaki can alıcı nokta sürekli bakması. Ne sözel, nede bakışlarla uyarırım öylesini direkt oynamaya giderim
Heyytt be burçtaş işte 😄🩷
Grrr :D kırmızı görmüş boğa gibi ahah
😂💕
Sonrası karkolda biterdi bur sureç çok yıpratıcı
Karakoldan korksaydık kendimize hakim olmayı öğrenirdik 😅
Heytt be 😄
Çok büyük olay çıkar. Ben hiç öyle susamam öyle bir durumda. O yüzden bence bunu yapan insan yapmasın derim çünkü sonradan çok pişman olur bana bulaştığına. Onu bunu yaptığına pişman ederim. Benim yanımda birde cesaret edip kimse sevdiğim adama bakamaz o biraz sıkar diye düşünüyorum. Baksın da görsün neler oluyor.
Zor bir soru bu çünkü olay düz mantıkla çalışmıyor. İçimden ilk gelen, bakan her kimse gidip oracıkta gözlerini sökmek isterim elbette fakat olayları çözmenin en iyi yolu sakin kalmayı ve düşünerek tepki vermeyi denemektir.
Kalabilirsek tabii😄
😃😃
Ben kavga çıkartmam sakin kalmayı denerdim başarabilirsem ama kendimi bildiğim için de bu imkansız :D mutlaka gider ne bakıyorsun derim.. olay çıkar mı onu bilmem.. ama sevgilim olduğunu bilmesine rağmen bakıyorsa gevşeğin tekidir dersini verirdim
Cevap
28Cevap
Orada önemli şey sevgilimin karşılık verip vermemesi eğer bakan taraf o değilse ben takılmam ne yapayım sonuçta banada günde yüzlerce erkek bakıyor
Çalıya dolanmak yerine ordan giderdim gadası
Ne olur ne olmaz bu devirde herkesin belinde silah var
Ölmez sakat kalırsam sevgilim bana bakacak değil ya
O da doğru tabii
Kavga çıkartıp mis gibi dayağımı yerim asdjdk
Sjsjjdf kahkaha attım
İlk başlarda umursamam; ama sonradan beni rahatsız ederse kibar bir şekilde uyarırdım. Bunu sürekli yaparsa dayanamam, sevgilimi alıp direkt mekanı terk ederdim. Olay çıkarmayı sevmem. Bir üniversitede memurum ve olaya karışmış olursam, Allah korusun ya işimden olurum ya da hapse girerdim.
Sevgilimin tavrına bakarım,. karşılık veriyorsa faturayı sevgilime keserim. İlişkimde üçüncü şahıslar umrumda olmaz, ne yaptıkları falan.. sadece sevgilimi baz alırım
Ölüsünü sererimmm onun kimdir benim sevdiğime yan gözle bakacak , hâşâ kokusunu alanın şah damarını keserim ahahdjdj👊🏻👊🏻🔫🔫
Jajsjs psikopat civciv iş başında
Sevgilimin verdiği tepki veya tepkisizliyi önemli, eger kıza karşı tamamen umursamaz kalıyorsa,, ben de takılmam, ama rahatsız olur muyum olurum, sinirlene de bilirim.. uzun süre devam ederse bu, bir tavır sergilerim kıza karşı.. ben burdayım diye
Kavga çıkartmam canım niye kavga çıkartıyım al tarafı anasını s... o olur yani
Sjsjs
Sevgilim dediğim kişinin kıçı başı ayrı oynuyorsa sevgilime tepki verir uzaklaşırım. He ama sevgilimin de bir suçu yoksa ve karşı taraf bakmaya devam ediyorsa o zaman da ''Hayırdır ne bakıyorsun'' diyebilmeli kendisi..
Kavga çıkaracak boyuta taşımam, laf dalaşına da girmem hiç. Önce bakışlarımla uyarırım, baktım anlamıyor tavrımı asla bozmadan yanına gider ve bilmesi gerekenleri güzel 1-2 cümle dile getiririm. Sonrasında sorunumuz kalmaz zaten, eminim.
o bakarken sevgilimi öpüp orta parmak çekerim aahahah
Süper sjjd
Göz kontağı ile uyarırım, olmadı sözel uyarırım.
Gözlerini fal taşı gibi açacak mısın 😄
Bir at bakayım Gökalp, aman pardon Gökaly 😄👀
Sjsjd Gökay yazmıştım ama yaa klavye cidden bunu bozmuş
Bir korkutsana, ama dur burada korkutma😂
Klavyem düşman, ben değilim 😄
Bir Cüneyt Arkın baskısı yapasana 😄
Bakışı*
Gel ben seni o moda sokar, iki dakikada sinirlerini bozarım 😄
Sevgili kişisi bakmıyorsa sorun yok. Gidip saç baş yolacak halimiz yok baktığıyla kalır. 🙄😄
Yaa zorla kaşınıyorsa 😄
Güzel gözlerimle rahatsız ederim boş duracak halimiz yok 😄
😄😄
Kim sevgilisine bu şekilde bakilmasindan rahatsızlık duymaz ki
Yanımda ki kadini evine bırakır
Geri döner
Gider Ağzını burnunu kırar kafasını taşa surter kivilcim çıkartırim.
xxdxdxd güldüm
Sevgilime.. ona bakan kadının duyacağı şekilde "gel bugün seninle çılgınlar gibi sevişelim" derim..😊 her kadının harcı değil yanımdaki adama göz dikmek.. yedirmem 😅
Yok kavga çıkarmam bakabilir sevgilimin içinde varsa ben o kızı orada dövsemde işe yaramaz. Kıza değil sevgilime bakarım nasıl bir yaklaşım sergileyecek diye.
Sevgilim bakmıyorsa sorun yok çünkü o kadar çok bakan var ki kapaliya da bakıyorlar açığa da ha bu bakma işi bir kisiye ait süreklilik söz konusuysa gerekeni yaparim
Hakaret sayarim bunu kendime ve bayiltirim polisin gelme süresine göre degişir tabi kismetine polis yakinda bayilmayabilir
Erkek arkadaşım ile yer değiştirim. Onun yerine ben otururum, benim yerime o oturur. Böylece görebileceği tek şey sırtı olur kötü kadının.
Eğer sevgilim bakışlara olumlu ya da olumsuz herhangi bir tepki vermiyorsa kavga çıkarmam hatta ona ben sahip olduğum için gururlanırım falan jxkdmxmd
Normalde Kavga Çıkarmam ... Kavga Bir Çözüm Değil..
Ama bir yere kadar.. yani.. Bide sevgili lazım 😂
Alsancak'ta elele yürürken sevgilime bakan birini kaldırımla akraba yapacaktım az daha... kimse bu konuda psikopatlığımı sınamasın
Vallahi ben ne yaparım hanımefendiliğimi insanın bırakırım kızın saçını başını yolarım eline veririm ağzını yüzünü kırarım kimmiş ya benim sevgilime bakacak kim kim ilk önce kendine baksın ondan sonra milletin sevgilisine bakmasın büyük katliam çıkar
Sevgilim bir karşılık vermediği sürece isteyen istediği kadar bakabilir. Tek yapabileceği o olur zaten.
Hayır tabi ki de eximde izliyorsa ikisini baş başa bırakır hayatımdan şutlarım sevgilimi kimse için psikolojimi hirpalayamam
Benim manitaya neden bakiyor.. benimki yüz mü verdi ona ikisinide oyarim
Bakanın suçu var tamam ama önemli olan karşılıklı mı o bakışma 👍 sonuçta banada bakıyor kızlar. Hatta bu bakma konusunda sevgilim çok daha büyük sıkıntı çeker çünkü dikkat çeken biriyim.
Bir kez yaşadım bunu hem de kız nişanlıydı. Nişanlısı da benimkinin devresi. Ne kadar gıcık olmuştum bir şey de diyemedim sevgilime sıkı sıkı sarılıp durdum sadece
Tepkimi gösteririm anlaşılcağı şekilde kavgalık durumlarda gerekirse ederiz zaten
Bir erkek yanımadaki sevgilime bakmaya cesaret edemez. İş o noktaya gelmez yani😀
Sevgilime birileri bakıyorsa sebebine bakarım sebebi giyimse daha dikkatli giy derim ama giyimine rağmen karşı taraf yine sapıksal bir girişim içinde ise Osmanlı tokadını yer gerçek Avrupalı olur Osmanlı tokadı ona yetecektir
Çevredeki herkesi kontrol edersem saplantılı bir man yaga dönüşebilirim ancak yanımdakinin bakışlarının tavırlarının bana yonelik olmasi önemli.
Dalağını yere dökerim
Djdjd sonra Gökhan oturum açtı olur gerçekten
Kendi oturumum eyvallah ama karşımda ki avelin oturumu kapatırım 😂
😂😂Gökhan yargı dağıtıyor, ben bile korktum👀
o bakanın ağzına s*çarım!
sdjjjds içimizden çıkan aslanlar
öyle benim adamıma kimse bakamaz sıkıyosa asılsınlar da görelim ufak tefeğiz ama içimizde bir ejderha yok değil hani 😒
Ahaha ufaklığımıza bakmasınlar
Umrumda olmaz o kadar kıskançlık manyağı olmaya gerek yok kız zaten bende
Hiçbir zaman sevgilim olmadığı ve olmucagi için inan bilmiyorum
Allahhh orayı 56 ya cevirirm ne diyorsun sen
Kavga çıkartırsam dayak yiyebilirim
😂😂
Neden gülüyorsun öyle ama :)
Nasıl gülüyorum 😄
Kahkaha atarak 😅
Yok be ne kavgası adamın son bakışı olur
Gözünü oyarım
Ağzını burnunu anladın sen
Hayırdır derim lavuk jsjsjsjs
Rahatsız olurum uyarırım. Kavga pek benlik değil.
Yoldan geçen herhangi biri bakıp geçtiyse sorun yok amaaaa bu kişi yakın biriyse bize öncelikle sadece laf sokarım ve kızın gözüne dik dik bakarim egeeerr apaçık bir şekilde sevgilime yürüyorsa tutmayın beniii
Sevgilimin totosu kalkar gerek yok
Anasını bile… Fena canını yakarım o her kimse.
Yiyecek gibi bakmıyorsa sorun etmem
Evet
Elbette uyaririm
Çıkarmam
Kafayı gömerim :)
Arkadaşimla bakisirlardi sinir olurdum
Sadece sinirlenirim
Onun a... hahaha. Kafasini patlatirimm
Uyarırım.
Benim hosuma gider
Böyle bir şey nasıl hoşuna gidiyor 🙄
Teshir fantezim var
Allah'ım yaa, kıskanmıyor musun hiçbir şekilde yani
Herkes bakabilir, ama kimse dokunamaz. Erkeklerin sana olan bakislari senin hosuna gitmez mi? Begenilmek falan
Kavga çıkar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?