Bomboş cahil erkekler, insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sığ kendini geliştirmemiş, sadece yeme-içme (sıçma) sex-futbol için yaşayan bir erkeğe bakılır mı? Ben hemcinslerimi anlamıyorum bu tip insanlarla nasıl bakıp ilişki kurup evleniyorlar. Tamam geçinmek için para da önemli ; ama ne bileyim insan sıkılmaz mı? Gayesi yok hayatta, bir yeteneği yok, hobisi yok, kelime daracığı geniş değil. Şimdi bunlar ile ne konuşulur? Haksız mıyım?

Bomboş cahil erkekler, insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla