ben onun yanına gidemedim balkona bi çıktım gelmiş motorun üstünde bana yazıyo seviyo mu sizce 


Ahahah Bunu diyen bir arkadaşım vardı. Ben, üniversite zamanı yurtta kalıyordum. Arkadaşım evde kalıyordu. Kendi ülkesinden biriyle nişanlıydı. (Arkadaşım Türkmen idi.) Eve dönerken "İki dakika aşağıya in de görüşelim." demişti. Şu an evlendi. Belki çocuğu bile olmuştur. Evlendikten sonra hiç görüşmedik. Çünkü üniversite zamanı kullandığı numarayı ülkesine gidip gelirken kaybetmiş. Ben evlendiğini bile eşinin ablasından öğrendim. Eşi beni biliyordu ama eşinin ablası bilmiyordu. Bana sanki elalemin eşine kalmışım muamelesi yaptı. Ben de kadını bozdum. Sonra arkadaşın eşi beni aradı, bakmadım. Numarasını da sildim eşinin de. Konuşmuyoruz. Umarım mutludur evliliğinde.
Erkekler başta freni patlamış kamyon gibiler kontrolsüz koşarlar. Sonra sen ay beni nasıl da çok seviyor diyip yelkenleri indirince de yavaş yavaş geri çekilmeye başlarlar. Bu yaptığı samimiyetsiz olduğundan değil fıtratları böyle. Yani bu sadece geçici bir süreç.
Cevap
31Cevap
Çok aşık evet
İnşallah seviyordur gadası
Erkeklerin şeytanlığına akıl ermiyor
İlk zamanlar hepsi böyle, güvenme erkeklere asla
şu soruların cevabını biliyorsunuz bal gibi ama neden sorduğunuzu asla çözemiyorum
Seviyorum demese de olur işte. Şöyle bi mesaj görmek için her şeyi feda edebilecek olanlar var 😔 @cilgin-haritaci
Gün gelecek balkona çık sürprizim var sana diyecem... Söz ❤️❤️❤️
Diyenleri çok gördüm.. gittiler.. öyle oluyo gençlikte bazen.. umarım seviyodur.. sen seviyodum belliki
Sen seviyorsun belliki*
Sevgi bu değil ki :d. Sadece seni görmek istemiş ancak bu harekete yönelik seviyor sevmiyor kararı verilmez bence.
emm şeyy bime nezaman gelirr
Geldi bile bak karşında duruyorum 😂😂
Kendinden bukadar emin olmani gerektiren durum ne😅
Maksat espri olsun dedim öylesine yazdım
Ama tanışmak isterim senle bu arada bende 23 yaşındayım
Sevenin önüne duramazsın, her an seni görmek için bahaneler arar.
Seviyorsa evlenin ya nişan yapın kardeşim. Ne gerek var metresler gibi buluşmaya
böyle şeyler atmasaniz olur mu bi arkadaşım üzülüyor da
Ben üzülüyorum demiyor da dlfkdşfkdlmf
fmfmdmmddm bana asik msn
Hayır soruda denk geldim. Saçmaladığını anlayınca laf atayım dedim. Ayrıca sevgilisi olan insana sulanacak kadar karaktersiz değilim kanka. 👍🏻
djdmmdemkdkr sevgilimin oldugunu nerden biliyosun
Ben her yerdeyim. Bir şekilde anlarım kanka. 👍🏻
dbdnndn daha cok profilimdeymissin gibi geldi ama neyseah
Az önce başka soruyu cevapladım. Ne profili?
Uzun süredir böyleyse seviyordur.
Yeni başlamış bir ilişkiyse şimdilik hevestir.
Sevmedigi icin seni görmek istemiş. O kadar yol gelip balkona
Anaaaa ne güzel ya benim sevdiğim uzaklardaaaaaa çoook uzaklardaaaaa
Şimdi biz seviyor desek sevecek sevmiyor desek sevmeyecek mi
Seven erkek saat zaman mekan dinlemeden görmek ister sevdiğini. Sana net söyleyeyim seviyor.
Ben de arkadaşıma aynısını yapıyorum. Normal bir hareket.
Eğer böyle sevgi anlaşılıyor ise ben de dama çık karşı damdayim diyecem☺️
Seviyor, değer veriyor ki gelmiş. Hem de sadece balkondan görüp dönecek... Çok güzel bence. Altında bir şey arayıp mutsuz olma.
Seni değil motorunu seviyor. Senin yanına gelmek motor kullanmak için bir bahane.
her boyle yapan sevıyor denmez belkıde heves edıyordur
Seviyor muhabbetini bir olaya indirgeyemeyiz ama bu hareketi sevdiğini destekler açıkçası
Hormonların yaptırdığı şeylere duygusal anlam yükleme
Ahh sevmek ne kelime yanıyor
Seviyor tabi be yanıyor adam
sepet sal 2 paket s. gara alsın
Çok da güvenme
Ben sevmediğime bu cümleyi kurmazdım
😂biz ne gerçek sevenler gördük bitti gitti
ne güzel işte göresi gelmiş
yok sniper ile indircek seni pusuya çekşyor
O neymiş ya sanki sıkıyorsa çık der gibi :D.
Seviyor
5 dakika görmesi gerekli seven birileri var mış
Başkasına aşık 😂😂😂
Balkona etekle mi çıktın?
En iyi senin bilmen lazım
Hep işe yarar. Akıllı erkek taktiği.
Sevgisini bilmem de hoşlanıyor o kesin djdj
Bu bana biyerden tanıdık geldii
Vaybe eskikerdeki gibi
Yok balkondan s.. kevek ondan gelmiş
@ironiq 😀
Sevmiyor havalara girme
seviyor
Seviyo
Olabilir yani illa göreceğim diyorsa 😀😀
gerçekten seviyor
Sizce seviyor mu
gayet de seviyor
Maalesef seviyor.
Daha ne yapsın
Sevmez
Seviyor seni
sevmiyo
Yoo sevmiyor
bence seviyor
Yok sevmiyor
Sevmese niye gelsin
Yok sevmiyor
Çok da inanma seviyor olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?