Flörtüm, "seni beğenmiyorum daha güzel kızlarla sevgili olmak istiyorum, dedi. Bir insan neden böyle yapar?

Bana kendini sevmelisin falan dedi pardonda kim kendimi sevmediğimi falan söyledi ki? Ve bir de bana iltifat etmişti sonra da diyor ilk defa iltifat almış bünye garipsedi falan sonra foyasini ortaya çıkardım, benim hakkımda başkasıyla konuşup o beni çok seviyordu v. s diyip kendini yukseltiyordu. Foyasi ortaya çıkınca bussuru aşağılayıcı laflar söyleyip, durdu zaman geçince de pişman olmuş bir de utanmadan hâlâ benimle olma hayali kuruyordu ne biçim biri bu ya ezik mıdır nedir

Flörtüm, "seni beğenmiyorum daha güzel kızlarla sevgili olmak istiyorum, dedi. Bir insan neden böyle yapar?
Cevapla